پیش دستی فدراسیون کشتی در مورد میزبان جام تختی، مسابقات در تهران برگزار می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مسابقات جام تختی در هفته جاری مجوز داد، فدراسیون کشتی برای آنکه در جهت برگزاری این جام مسئله ای پیش نیاید، تهران را به عنوان میزبان جدید انتخاب کرد.

پیش دستی فدراسیون کشتی در مورد میزبان جام تختی، مسابقات در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، جام بین المللی کشتی تختی قرار است طی روزهای 27 تا 31 خرداد ماه به انجام رسد. پیش از این چابهار به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده بود اما امروز سالن 12 هزار نفری آزادی به عنوان میزبان جدید رقابت ها معرفی گشت.

در همین رابطه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای برگزاری مسابقات در هفته جاری مجوز داد، چراکه اکنون این منطقه در شرایط زرد است، درحالیکه این رقابت ها قرار است از 27 اردیبهشت آغاز شود. به همین دلیل فدراسیون کشتی برای آنکه برای برگزاری جام تختی مسئله ای ایجاد نشود تصمیم گرفت رقابت ها در تهران به انجام برسد.

البته در این میان گفته می شود مدیرکل ورزش استان و گروهی دیگر مخالف برگزاری مسابقات در چابهار بوده اند که البته کرونا خیلی نقشی در آن نداشته است.

آنها معتقدند که برگزاری مسابقات کشتی در چابهار سود و فایده ای برای این منطقه آزاد ندارد.

در عین حال نیز موقعیت جغرافیایی چابهار و شناسایی چند مورد از ویروس جهش یافته در این منطقه نیز دلیلی است که برگزاری آن در چابهار منتفی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7350

به "پیش دستی فدراسیون کشتی در مورد میزبان جام تختی، مسابقات در تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش دستی فدراسیون کشتی در مورد میزبان جام تختی، مسابقات در تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید