پیک جدید کرونا در کشور ، هفته ای 600 تا 700 مبتلا در استان بوشهر

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تشریح شرایط اپیدمی کرونا از افزایش مبتلایان و پیک جدید خبر داد.

پیک جدید کرونا در کشور ، هفته ای 600 تا 700 مبتلا در استان بوشهر

سعید کشمیری در برنامه ساعت سلامت ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان گفت: امروز در کشور شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا بوده ایم که این میتواند زنگ خطری محسوب شود و همچنین نشان دهنده این است که پیک جدیدی در کشور در حال شکل گیری است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر تا کنون 22628 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده و کل بستری ها در بیمارستان های مختلف استان 115 نفر است که 17 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند که حال عمومی خوبی ندارند.

وی اضافه نمود: در چند روز اخیر با افزایش موارد بستری روبرو بوده ایم که این افزایش به علت کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای پایانی سال است.

وی در مورد تغییر رنگ شهرستان کنگان اظهار کرد: با تغییر رنگ شهرستان کنگان از نارنجی به زرد، از شرایط خطر خارج شده که این رنگ بندی بر حسب جمعیت و موارد بستری روزانه مشخص می شود و اکنون در استان سه شهرستان بوشهر، دیلم و گناوه به رنگ نارنجی و خطر هستند.

کشمیری در مورد شرایط مسافرپذیری شهرهای نارنجی استان خاطرنشان کرد: شهرستان های دیلم، گناوه و بوشهر سه شهرستان نارنجی استان هستند که ورود و خروج به این شهرستان ها تا 15 فروردین ماه ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد افزایش مبتلایان در استان گفت: اکنون هفته ای 700-600 نفر مبتلا در استان داریم که نسبت به 4 ماه پیش افزایش چشمگیری داشته است.

سعید کشمیری در رابطه با طرح محدودیت ترافیکی شبانه اظهار کرد: هدف از محدودیت ها پیشگیری از شب نشینی و جابه جایی جمعیتی و اینکه کاهش رفت و آمدها است که با توجه به تداخل هایی که در رابطه با پایان کار و طولانی شدن روز به وجود آمد ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور ساعت محدودیت ترافیکی شبانه را از ساعت 9 به 10 شب تغییر دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6652

به "پیک جدید کرونا در کشور ، هفته ای 600 تا 700 مبتلا در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیک جدید کرونا در کشور ، هفته ای 600 تا 700 مبتلا در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید