ژاوی: من را با گواردیولا مقایسه نکنید

به گزارش مجله بای بلاگ، ژاوی، ستاره سابق بارسلونا به تمجید از پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پرداخته است.

ژاوی: من را با گواردیولا مقایسه نکنید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حدود یک دهه قبل پپ گواردیولا در رختکن بارسلونا دورانی پیروز و تاریخی را رقم زد و ژاوی با درخشش در میانه میدان نقش مهمی در نتیجه گیری بارسا در آن مقطع داشت. حالا ژاوی که راهنمایی السد را بر عهده داشته و به نظر روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد، از کیفیت بالای رقابت های لیگ برتر و علاقه خود به فوتبال انگلیس صحبت نموده است.

ژاوی گفت: واضح است که اگر مجبور به انتخاب باشم، تیمی عظیم مانند سیتی یا یونایتد، چلسی، آرسنال یا تاتنهام را انتخاب می کردم. نام هایی مانند یورگن کلوپ، مائوریسیو پوچتینو و اونای امری در این تیم ها حضور داشته و البته عملکرد فوق العاده ای نیز ارائه داده اند.

پپ گواردیولا بهترین مربی دنیا بوده و من تازه کار هستم. این مقایسه ها در دورانی که در زمین بازی می کردم نیز رخ داد، اما اکنون نمی توان ما را مقایسه کرد. من عاشق سبم فوتبال تیم های پپ گواردیولا هستم. شما می توانید در فوتبال به روش های مختلفی پیروز شوید، اما من سبک فوتبال سیتی و گواردیولا را بیشتر دوست دارم. من لیگ برتر را دنبال نموده و این لیگ را دوست دارم. گواردیولا انسانی فوق العاده، متوقع، پرشور و وسواسی بوده و به همین دلیل است که بکارنامه درخشانی دارد. من چیزهای زیادی از گواردیولا یاد گرفته و از دوران حضورم در کنار او لذت بردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5465

به "ژاوی: من را با گواردیولا مقایسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: من را با گواردیولا مقایسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید