ژاپن پرداخت در اپ را از انحصار گوگل و اپل خارج می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به همین دلیل این کشور تصمیم دارد اپراتور اپ استورهای بزرگ را از اجبار توسعه دهندگان نرم افزار به استفاده از سیستم های پرداخت این فروشگاه ها منع کند.

ژاپن پرداخت در اپ را از انحصار گوگل و اپل خارج می نماید

یاسوتوشی نیشیمورا وزیر صنعت و شیگیوکی گوتو وزیر اقتصاد از اعضای پنلی هستند که این گزارش را تهیه نموده اند.

یک پنل دولتی در این زمینه جدیدترین گزارش خود را روز آدینه منتشر و اعلام نمود تهیه نمایندگان بزرگ سیستم های عامل موبایل باید روش های پرداخت جایگزین در اختیار کاربران قرار دهند تا آنها بتوانند به شیوه ای ایمن و به غیر از روش های اجباری فروشگاه ها، به اپلیکیشن ها دست یابند.

iOS اپل و اندروید گوگل، بازار سیستم های عامل ژاپن را دراختیار خود گرفته اند. اپل فقط به وسیله فروشگاه اپ خود به کاربران اجازه می دهد اپلیکیشن دانلود نمایند. این درحالی است که اپل و گوگل هر دو توسعه دهندگان نرم افزار را ملزم نموده اند تا از سیستم پرداخت خودشان استفاده نمایند و کمیسیونی تا 30 درصد از آنها دریافت می نمایند.

در گزارش مذکور آمده است در مرحله بعد باید اقدامات قانونی لازم انجام گردد. از سوی دیگر روزنامه آساهی شیمبون دیلی روز گذشته گزارش داد دولت ژاپن تصمیم دارد تا سال آینده لایحه ای مرتبط با این گزارش را به مجلس ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8948

به "ژاپن پرداخت در اپ را از انحصار گوگل و اپل خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن پرداخت در اپ را از انحصار گوگل و اپل خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید