کارهایی که بازدید از واشنگتن دی سی را جذاب تر می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، واشنگتن دی سی، پایتخت ایالات متحده شهری برای همگان شناخته شده است. در خصوص مناطق اصلی، بناها و ساختمان های مشهور این شهر بسیار گفته و نوشته شده و برای گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، پیدا کردن جاذبه های گردشگری آن کار بسیار ساده ای است. اما اگر به واشنگتن دی سی سفر می کنید و قصد دارید کمی ماجراجویی به خرج داده و از فضاهای معمول و امکانی که سایر گردشگران بازدید می نمایند، پا را فراتر بگذارید و حس زندگی شهروندان این شهر را تجربه کنید، با خبرنگاران همراه باشید تا امکانی که بازدید از آن ها سفر به واشنگتن دی سی را جذاب تر می نمایند را به شما معرفی کنیم.

کارهایی که بازدید از واشنگتن دی سی را جذاب تر می نماید

کاپیتول هیل (Capitol Hill)

در حالی که کاپیتول هیل از نام ساختمان کاپیتول (ساختمان کنگره) نشات گرفته است اما این نام امروزه بیشتر به محله ای که در نزدیکی این ساختمان واقع شده دلالت دارد. محله کاپیتول هیل یکی از زیباترین محله های واشنگتن است که یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی این شهر نیز به شمار می ورد. بازدید از این محله خاطره ای به یادماندنی از فضای تاریخی واشنگتن دی سی برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

کتابخانه کنگره (Library of Congress)

کتابخانه کنگره شاید زیباترین مقصد گردشگری واشنگتن دی سی تلقی نگردد اما به طور حتم ارزش یک بار دیدن را دارد. وقتی وارد کتابخانه شوید شگفتی و عظمت ذاتی این بنا شما را محصور خود می نماید. کتابخانه کنگره حدود 159 میلیون آثار باستانی و نسخ خطی را در خود جای داده که این آثار. مجموعه کتابخانه کنگره را به بزرگ ترین گنجینه موجود در یک کتابخانه در دنیا بدل نموده است.

نیوی یارد (Navy Yard)

نیوی یارد که قدمت آن به سال 1800 میلادی باز می گردد خانه اولین افسر نیروی دریایی آمریکا جان بری را در خود جای داده است. نیوی یارد با مناظری زیبا و دیدنی یکی از بهترین خیابان های واشنگتن دی سی برای پیاده روی و لذت بردن از هوای تازه است.

فیرگروندز (Fairgrounds)

یکی از استفاده های نوآورانه از فضای عمومی، فیرگروندز (نمایشگاه) است که در جنوب کاپیتول هیل و درست در نزدیکی پارک ملی (که در آن بازی های تیم بیس بال واشنگتن برگزار می گردد) واقع شده است. فیرگروندز که اطراف آن با کانتینرهای حمل ونقل احاطه شده است همواره از 1 می تا 3 اکتبر میزبان برنامه های مختلفی چون کنسرت ها، برنامه های هنری، جشنواره های غذا و موسیقی و هر رویداد قابل تصوری دیگری است. بسته به اینکه در زمان حضور شما در واشنگتن دی سی فیرگروندز کدام یک از این رویدادها را در خود جای داده است، می توانید شانس خود را در بازدید از این مکان و پیدا کردن آنچه دوست دارید امتحان کنید.

ایسترن مارکت (Eastern Market)

ایسترن مارکت (یا بازار شرقی) قدیمی ترین بازار واشنگتن دی سی است که از سال 1800 میلادی تا کنون به طور مداوم از رونق خاصی برخوردار بوده است. ایسترن مارکت یکی از پررونق ترین و پرجنب و جوش ترین بازارهای محلی واشنگتن دی سی است که در آن صدها فروشنده مشغول به کار هستند. تقریبا همه چیزهایی که در یک بازار محلی فروخته می شوند را می توانید در ایسترن مارکت پیدا کنید. از انواع و اقسام مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ و لبنیات و غذاهای محلی گرفته تا صنایع دستی، هنری، گل، عتیقه جات و هر چیز دیگری از این دست را در این بازار پیدا خواهید کرد. منبع: urbanadventures

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: کجارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 743

به "کارهایی که بازدید از واشنگتن دی سی را جذاب تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که بازدید از واشنگتن دی سی را جذاب تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید