کار عجیب پرستار دیگو مارادونا

به گزارش مجله بای بلاگ، تحقیقات درباره مرگ دیگو آرماندو مارادونا ادامه دارد و به همین دلیل نشریه کلارین آرژانتین نوشته است که پزشک شخصی اسطوره آلبی سلسته اعتراف کرد که مجبور شده درباره بعضی چیزها دروغ بگوید.

پس از مرخص شدن مارادونا از بیمارستانی که در آن برای برداشتن یک لخته خونی از مغزش تحت عمل جراحی نهاده شد، یک تیم از پزشکان و پرستاران به صورت شیفتی مسئول مراقبت مداوم از او بودند و ظاهراً در این میان یکی از آنها به موقع بر بالین او حاضر نشده و در این باره هم به بازرسان پرونده دروغ گفته است.

کار عجیب پرستار دیگو مارادونا

طبق گزارش کلارین؛ یکی از پرستاران زن درباره زمانی که برای آنالیز شرایط مارادونا سراغ او رفته دروغ گفته است. در گزارش ها آمده است که دیگو حتی تا ساعت 6 و نیم صبح چهارشنبه نیز هوشیار بوده است اما پرستار بعدی که مسئول مراقبت از او بوده است با وجود شنیدن بعضی صداها از اتاق او در ساعت 7 و نیم، برای آنالیز شرایط مارادونا به اتاق نرفته است. این اما چیزی نبوده که او در اولین توضیحات کتبی خود نوشت.

در همین حال سؤالاتی درباره زمان مرگ مارادونا هم شکل گرفته است. در حالی که بعضی رسانه ها اعلام نموده اند که آمبولانس اورژانس پس از نیم ساعت به خانه مارادونا رسیده است، بعضی دیگر اعلام نموده اند که از زمان برقراری تماس تلفنی برای درخواست آمبولانس تا رسیدن آن 11 دقیقه طول کشیده است.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5220

به "کار عجیب پرستار دیگو مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار عجیب پرستار دیگو مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید