کشته شدن 200 تروریست در حمله هوایی روسیه در سوریه

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران : وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه خاطرنشان کرد که نیروهایش پایگاه آموزش تروریست ها را در نزدیکی شهر تدمر در مرکز سوریه منهدم کردند.

کشته شدن 200 تروریست در حمله هوایی روسیه در سوریه

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، پایگاه خبری روسیا الیوم به نقل از وزارت دفاع روسیه گفت که این عملیات به کشته شدن نزدیک به 200 تروریست منجر شده است.

الکساندر کاربوف نائب رئیس مرکز آشتی روسیه وابسته به وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اظهار داشت: پس از اینکه به وسیله کانال های متعددی مطمئن شدیم که تروریست ها پایگاه هایی جدید احداث نموده اند، هواپیماهای نیروی هوایی روسیه مخفیگاه های این تروریست ها را هدف گرفتند که به کشته شدن قریب به 200 فرد مسلح و انهدام 24 خودروی حامل تیربار آنها و همچنین نزدیک به 500 کیلو مهمات مخصوص فراوری بمب دستی منجر شد.

وی اضافه نمود: گروه های مسلح تروریستی در سوریه برای حملاتی تروریستی و حمله به نهادهای دولتی در شهرهای عظیم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور (26 ماه مه) برنامه ریزی نموده اند.

کاربوف گفت: تروریست ها پایگاهی را در شمال شرق تدمر ایجاد کردند که در آنجا گروه هایی برای انجام حملات تروریستی و ساخت بمب های دستی تشکیل شده است.

این مقام نظامی روسیه گفت: آموزش تروریست ها در پادگان هایی متعلق به تروریست ها در مناطق خارج از کنترل دولت سوریه انجام می گردد که از جمله آن منطقه التنف است که تحت کنترل نیروهای مسلح آمریکایی قرار گرفته است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7057

به "کشته شدن 200 تروریست در حمله هوایی روسیه در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 200 تروریست در حمله هوایی روسیه در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید