کفه ترازو الهلال سنگین تر از استقلال است اما می توان غیر ممکن ها را ممکن کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) عضو سابق کمیته فنی معتقد است در ملاقات الهلال عربستان و استقلال ایران شانس تیم عربستانی برای کسب پیروزی بیشتر است.

کفه ترازو الهلال سنگین تر از استقلال است اما می توان غیر ممکن ها را ممکن کرد

محمد نوری در گفت وگو با پانا، درباره شرایط تیم استقلال برای ملاقات با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم الهلال همواره حریف چغری برای استقلال بوده و قطعا این بازی سخت است. آنها بازیکنان خوبی جذب کرذند و ملاقات تدارکاتی هم داشتند و با شرایط خوب به این مسابقات می آیند. در مقابل این تیم خوب و آماده، استقلال اما شرایط چندان تعریفی ندارد. قرارداد بازیکنان به خاطر حواشی خیلی دیر تمدید شد. تمرینات را هم با تاخیر برگزار کردند و بازی تدارکاتی با دو تیم معمولی داشتند.

وی ادامه داد: بنابراین من فکر می کنم بازی بسیار سختی در انتظار تیم فرهاد مجیدی است؛ بازیکنان تازه تیم هنوز با هم هماهنگ نشدند تا بتوانند در این مسابقه نتیجه بگیرند. البته استقلال همواره در ملاقاتهای خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا همواره خوب بوده و امیدوارم در این بازی هم حرفی برای گفتن داشته باشد. کار سخت است اما غیرممکن ها هم ممکن می گردد و امیدوارم این بار برای استقلال این اتفاق بیافتد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به تغییر موضع فرهاد مجیدی نسبت به مدیریت اظهار کرد: من خودم این انتقاد را به مجیدی دارم؛ البته همواره حامی او بودم اما وقتی مدیریت نتوانست خواسته های او و بازیکنان را فراهم کند باید روی موضع خود پافشاری می کرد و نباید آن را تغییر می داد تا طرفداران هم بدانند سرمربی روی چه مسائلی مشکل دارد. باشگاه از خود من به خاطر مصاحبه هایی که داشتم شکایت نموده اما همچنان روی آنها تاکید دارم چون نام استقلال برای من مهم است . مجیدی هم نظارت مستقیم روی قراردادها داشته و الان هر نتیجه ای که برابر الهلال کسب کند مرذم از چشم او می بینند.

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال در خاتمه اسم کرد: الهلال خریدهای میلیون دلاری داشته و امکانات بسیار زیادی در اختیار بازیکنان قرار داده است، طبیعی است که استقلال بازی سختی برابر الهلال داشته باشد، البته تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بارها در گروه مرگ قرار گرفته و توانسته از پس آن بربیاید و حتی بهتر هم بازی نموده است، اما با این تیم حریف سرسختی دارد و کف ترازو سمت الهلال سنگین تر است. امیدوارم استقلال بتواند برترین نتیجه را کسب کند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8329

به "کفه ترازو الهلال سنگین تر از استقلال است اما می توان غیر ممکن ها را ممکن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفه ترازو الهلال سنگین تر از استقلال است اما می توان غیر ممکن ها را ممکن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید