کلوپ: از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی قرمزها می گوید با از دست رفتن دو امتیاز، دنیا به آخر نمی رسد.

کلوپ: از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از تساوی بدون گل لیورپول مقابل نیوکاسل، با نگاهی به نیمه پر لیوان از عملکرد تیمش رضایت داشت. لیورپول با این یک امتیاز 33 امتیازی شد و در صدر باقی ماند ولی تیم های شهر منچستر با استفاده از بازی های عقب افتاده خود می توانند به این تیم در صدر جدول نزدیک شوند. کلوپ می گوید تیمش مقابل نیوکاسل به جز گلزنی هر کاری کرد، بنابراین دلیلی وجود ندارد که او از بازیکنانش ناراضی باشد.

لیگ برتر فقط جای تیم های خوب است. ما فرصت های بزرگی داشتیم. حریف تیم خوبی بود و این اتفاق دائما رخ می دهد. شاید به نظر شما لازم نباشد به افتخار تیم خودم کلاه از سر بردارم ولی عملکردمان را دوست داشتم. واقعا خوب بود. آیا می توانیم بهتر فوتبال بازی کنیم؟ بله، ولی در این مسابقه برای برنده شدن به اندازه کافی زحمت کشیدیم.

فکر می کنم 4 موقعیت صد درصدی داشتیم. قبلا با فرصت های کمتری هم مقابل نیوکاسل برنده شده ایم. امشب برنده نشدیم ولی این نتیجه را قبول می کنیم. از چیزهایی که امشب دیدم واقعا راضی هستم و می توانم روی این تیم کار کنم. بچه ها به درستی ناراحت هستند ولی این ناراحتی به خاطر عملکردشان نیست. این باید برای روزها، هفته ها و ماه های آینده، اساس کار ما باشد.

امروز فرصت های زیادی ساختیم ولی از آن ها بهره نبردیم و به همین خاطر نتیجه 0-0 است. طبیعتا از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا. باید به تلاش ادامه می دادیم ولی حریف با تمام وجود دفاع می کرد... باید به تلاش ادامه بدهیم و اگر بتوانیم فرصت های مان را گل کنیم، آنگاه در مسابقات برنده خواهیم شد.

در حال حاضر آخرین چیزی که به آن فکر می کنم، جایگاه ما در جدول است. حس خوبی دارد ولی فاقد ارزش است. امشب مساوی کردیم ولی هنوز در صدر هستیم؛ این نشان از سختی کار برای تمامی تیم ها دارد. باید از فرصت ها بهره برد. باید به تلاش ادامه بدهیم. بازی بعدی: ساوتهمپتون، استون ویلا، منچستریونایتد... خوب است که از مسئولیت مان اطلاع داریم. به نتیجه دلخواه نرسیدیم ولی این بدترین اتفاق دنیا نیست چرا که اتفاقات بدتری هم در حال به وقوع پیوستن است.

درباره تیاگو آلکانتارا

بارها توانستیم ببینیم که چه فوتبالیست خوبی است. حالا باید ببینیم چه واکنشی به بازگشت نشان می دهد و این طور چیزها... چهار روز دیگر، بازی دیگری خواهیم داشت. جیمز میلنر در بازگشت از مصدومیت، در خط میانی فوق العاده ظاهر شد. نت فیلیپس مقابل مهاجمانی واقعا قوی و آماده، کارش را با موفقیت انجام داد. بازی خیلی خوبی بود ولی به نتیجه دلخواه مان دست نیافتیم.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5607

به "کلوپ: از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید