2 بازیکنی که پرسپولیس باید سریع تر آن ها را بخرد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: بیستمین دوره لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس به سرانجام رسید تا این تیم با کسب هفت قهرمانی همچنان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران باشد. قهرمانی تازه پرسپولیس پنجمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر هم بود که این مورد هم در نوع خود رکورد قابل توجهی است.

2 بازیکنی که پرسپولیس باید سریع تر آن ها را بخرد

به گزارش خبرنگاران، با این حال بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر این تیم خیلی سریع یکی از برترین مدافعانش را از دست؛ محمد حسین کنعانی زادگان که بازی های خوبی را در خط دفاعی این تیم به نمایش گذاشته بود راهی لیگ قطر شد تا برای الاهلی بازی کند. این جدایی در حالی انجام شده که سیدجلال حسینی دیگر مدافع مهم پرسپولیس هم پابه سن گذاشته و حتی شایعه شده ممکن است از فوتبال خداحافظی کند.

به غیر از این مورد، شایعه جدیدی هم به راه افتاده مبنی بر اینکه مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس هم در آستانه جدایی است و یکی دو پیشنهاد خوب هم دریافت نموده است. با توجه به همین چند اتفاق به نظر می رسد پرسپولیس سریع تر از چیزی که تصور می گردد احتیاج دارد تا 2 مدافع برای تیمش بخرد.

بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای این 2 پست هم تعیین شده اند و بعید است خرید آن ها با وقفه ایجاد گردد؛ علی نعمتی مدافع میانی پدیده از مدت ها قبل مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و به نظر می رسد کار های انتقالش در حال نهایی شدن است. از سوی دیگر علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر هم دیگر گزینه مدنظر یحیی گل محمدی است که مذاکراتی هم دوطرف با یکدیگر داشته اند.

به گزارش خبرنگاران، در خط راست دفاعی هم پرسپولیس ظاهرا با فرشاد محمدی مهر، مدافع سابق استقلال و فصل گذشته ذوب آهن به توافق رسیده تا جایگزین مهدی شیری در این سمت از زمین گردد. حال با توجه به اینکه نقش اصلی قهرمانی های پرسپولیس در فصول اخیر را خط دفاعی قدرتمند تشکیل داده، به نظر می رسد پرسپولیس 2 بازیکن مدنظرش برای خط دفاعی را باید سریع تر از بقیه پست ها به خدمت بگیرد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8065

به "2 بازیکنی که پرسپولیس باید سریع تر آن ها را بخرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکنی که پرسپولیس باید سریع تر آن ها را بخرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید