آخرین جزئیات از شرایط امتحانات فردای دانش آموزان، امتحانات محصلان تهرانی به جز دوازدهمی لغو شد

به گزارش مجله بای بلاگ، با توجه به افزایش آلاینده های جوی در شهر تهران، امتحانات تمام پایه ها به جز دانش آموزان پایه دوازدهم لغو شد.

آخرین جزئیات از شرایط امتحانات فردای دانش آموزان، امتحانات محصلان تهرانی به جز دوازدهمی لغو شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، به علت پایداری هوا و قرارگیری شاخص هوا در شرایط ناسالم و افزایش آلاینده های جوی در شهر تهران، تمام امتحانات داخلی، هماهنگ منطقه ای پایه ششم و هماهنگ استانی پایه نهم واحد های آموزشی روز چهارشنبه چهارم خرداد 1401 لغو شد و به وسیله شورای مدرسه و مدیران واحد های آموزشی مربوطه متعاقباً برنامه ریزی و به اطلاع اولیا و دانش آموزان خواهد رسید.

زمان برگزاری امتحانات هماهنگ منطقه ای پایه ششم به وسیله ستاد امتحانات منطقه و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم نیز به وسیله ستاد امتحانات شهر تهران برنامه ریزی و به اطلاع مدیران واحد های آموزشی و اولیای دانش آموزان خواهد رسید.

امتحانات داخلی، هماهنگ منطقه ای پایه ششم و هماهنگ استانی پایه نهم سایر روزها، مطابق با برنامه های امتحانی برگزار می گردد.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه امتحانات از پیش مشخص شده برگزار می گردد.

* تصمیم برگزاری امتحانات داخلی پایه ها به جز دوازدهم با استانداری ها یا فرمانداری ها خواهد بود

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در پاسخ به این پرسش در خصوص شرایط امتحانات دانش آموزان در روز چهارشنبه چهارم خردادماه در منطقه های از کشور که به وسیله استانداری ها یا فرمانداری ها به علت شرایط جوی گرد و غبار، تعطیل اعلام شده است، اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه امتحانات از پیش مشخص شده برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف امتحانات داخلی مدارس چه خواهد شد، اضافه کرد: این امتحانات به صورت داخلی برگزار می شوند و در منطقه های که تعطیل اعلام شده اند، استانداری ها و یا فرمانداری هایی که مدارس را تعطیل نموده اند، در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این امتحانات اطلاع رسانی خواهند کرد؛ در صورتی که این امتحانات در آن منطقه ها برگزار نگردد، در تاریخ دیگری که از سوی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد، این امتحانات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8774

به "آخرین جزئیات از شرایط امتحانات فردای دانش آموزان، امتحانات محصلان تهرانی به جز دوازدهمی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از شرایط امتحانات فردای دانش آموزان، امتحانات محصلان تهرانی به جز دوازدهمی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید