آماده باش بیمارستان های دولتی کرمان

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با مقایسه آمار بیماران بستری و تست های سرپایی استان در دو هفته گذشته گفت: هفته اول تعطیلات آمار بیماران بستری در کل استان 280 نفر بود که هم اکنون از مرز 400 نفر گذشته است

آماده باش بیمارستان های دولتی کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان به افزایش مراجعه تعداد بیماران سرپایی اشاره نمود وافزود: درصد مثبت شدن تست ها نیز بالا رفته و نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

وی اعلام کرد: بیماران بستری در استان کرمان نیز دو برابر شده و در هفته گذشته 120 بیمار بستری اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید نمود: ویروس جهش یافته هم خطر واگیری بالاتری دارد و هم بیماران به صورت خانوادگی درگیر شده اند.

رشیدی نژاد، از آماده باش بیمارستان ها در سطح استان اطلاع داد و توضیح داد: از امروز تا اطلاع ثانوی از اعمال جراحی غیراورژانسی در بیمارستان های دولتی و مراکز غیردولتی عمومی معذور هستیم.

وی ابراز داشت: شهرستان کوهبنان شرایط خوبی ندارد و طبق فرمول رنگ بندی مناطق، انتظار شرایط قرمز را داریم، اما به صورت رسمی منتظر اعلام وزارتخانه هستیم.

رشیدی نژاد گفت: برای شهر کرمان به احتمال زیاد پیش بینی نارنجی به قرمز را داریم.

وی خطر برگزاری مراسم ها، تجمعات و دورهمی ها را یادآور شد و گفت:اینکه افرادی از ما درخواست برگزاری گردهمایی و جشنی را دارند، یعنی اعتقادی به بیماری نداریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6897

به "آماده باش بیمارستان های دولتی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش بیمارستان های دولتی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید