اتباع ایران برای سفر به آمریکا ملزم به پرداخت اوراق قرضه می شوند

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده روز دوشنبه یک فرمان جدید و موقت صادر کرد که به موجب آن اتباع ایران و شماری از کشورهای آسیایی و آفریقایی که به عنوان جهانگرد یا مسافر تجاری به ایالات متحده سفر می نمایند، ملزم هستند که اوراق قرضه ای به ارزش 15 هزار دلار برای بازدید از این کشور بپردازند.

اتباع ایران برای سفر به آمریکا ملزم به پرداخت اوراق قرضه می شوند

وزارت خارجه آمریکا اعلام نمود که این فرمان نهایی و موقت که از 24 دسامبر 2020 تا 24 ژانویه 2021 به مرحله اجرا گذاشته می گردد، کشورهایی را در برمی گیرد که اتباع آنها دارای بالاترین میزان روادیدهای بی -2 برای گردشگران و روادیدهای بی -1 برای مسافران تجاری با اقامت بیش از مدت مشخص هستند.

دولت ترامپ اعلام نمود که هدف از این برنامه آزمایشی، آزمودن امکانپذیری جمع آوری این گونه اوراق قرضه و همچنین استفاده از این برنامه به عنوان یک بازدارنده دیپلماتیک در برابر روادیدهایی با اقامت بیش از مدت مشخص است.

به موجب این فرمان، علاوه بر ایران اتباع کشورهای سوریه، یمن، لائوس، بوتان و افغانستان از قاره آسیا و همچنین اتباع کشورهای جمهوری کنگو، لیبریا، سودان، چاد، آنگولا، بروندی، جیبوتی و اریتره از قاره آفریقا مشمول این فرمان جدید می شوند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5167

به "اتباع ایران برای سفر به آمریکا ملزم به پرداخت اوراق قرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتباع ایران برای سفر به آمریکا ملزم به پرداخت اوراق قرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید