اجرای بیش از 5هزار مورد سرکشی از آثار تاریخی فارس در فروردین 99

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از اجرای 5388 مورد سرکشی از آثار تاریخی استان توسط یگان حفاظت اداره کل از ابتدای فروردین تا به امروز اطلاع داد.

اجرای بیش از 5هزار مورد سرکشی از آثار تاریخی فارس در فروردین 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر بیان نمود: در راستای حفاظت و صیانت از آثار و بناهای تاریخی استان در ایام نوروز، تعداد 5388 مورد بازدید و سرکشی از سوی یگان حفاظت اجرا شده که منجر به دستگیری سه باند حفار غیرمجاز در حین حفاری و دستگیری 10 نفر حفار غیرمجاز، کشف یک دستگاه فلزیاب و کشف ادوات حفاری شامل چهار دستگاه پیکور برقی، سه دستگاه موتوربرق، یک دستگاه تهویه هوا، پنج عدد بیل، پنج عدد کلنگ، 100 متر طناب، 100 متر کابل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس خواهان مشارکت بیشتر سازمان های مردم نهاد و انجمن ها در حفاظت از آثار تاریخی شد و بیان کرد: یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس به وسیله شماره تماس 37300553 و تلفن گویای 1801 و شماره 09662 آماده دریافت گزارش های مردمی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1852

به "اجرای بیش از 5هزار مورد سرکشی از آثار تاریخی فارس در فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 5هزار مورد سرکشی از آثار تاریخی فارس در فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید