اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در این استان اطلاع داد.

اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی شنبه 28 تیرماه 1399 از شروع 119 پروژه گردشگری استان کرمان در دولت های تدبیر و امید اطلاع داد و اضافه نمود: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور 44درصد است.

او در ادامه اظهار کرد:در سال 1398 براى 53 پروژه با حجم سرمایه گذارى 2880 میلیارد ریال موافقت اصولی صادر شده است که از این تعداد 20 پروژه آن با حجم سرمایه گذارى 250میلیارد ریال در حال احداث است.

فعالی توضیح داد: 14 پروژه هم در مرحله دریافت زمین و مابقی در مرحله دریافت مجوزهاى لازم (پروانه ساخت، استعلام و...) هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اعلام کرد: همچنین در سه ماه ابتداى امسال براى 9 پروژه با حجم سرمایه گذارى 630 میلیارد ریال موافقت اصولی صادر شده است که از این تعداد 8 پروژه با حجم سرمایه گذارى 280میلیارد ریال در حال ساخت و یک پروژه دیگر نیز در مرحله دریافت زمین است.

او با اشاره به اینکه پروژه های گردشگری توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در حال ساخت هستند، اضافه نمود: این پروژه ها شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمانپذیر، مجتمع های تفریحی و پذیرایی و... است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اعلام کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان مالی استان و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش فراوری جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را هموارتر سازیم.

او با بیان اینکه امروز با سرمایه های اندک در صنعت گردشگری می توان به رونق مالی زیادی دست یافت، توضیح داد: چنانچه ظرفیت های گردشگری استان از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل گردد و سرمایه گذاری لازم در تامین زیرساخت ها فراهم آید آن گاه گردشگری به اقتصاد زودبازده مبدل خواهد شد.

فعالی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مهم ترین مسائل پیش روی کشور ایجاد شغل است، اعلام نمود:کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد از ویژگی های صنعت گردشگری است که امیدواریم با برطرف محدودیت ها که بر اثر کرونا به وجود آمده و اتخاذ تصمیم هایی برای استفاده بیشتر از حضور گردشگران به اشتغالزایی بیشتر در این حوزه دست یابیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3251

به "اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید