ارائه تسهیلات به شرکت های دارای ایده مقابله با کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلاتی برای شرکتهای دانش بنیان دارای ایده های مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته که خارج از فرایند معمول اداری به آنها اعطا می شود.

ارائه تسهیلات به شرکت های دارای ایده مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور در صندوق نوآوری تصمیم گرفتیم با استفاده از ابزارها، تسهیلات و خدماتی که داریم در اسرع وقت و خارج از روال معمول اداری از شرکتهای دانش بنیان که به هر ترتیب می توانند در مدیریت و کنترل بیماری کمک کنند حمایت به عمل بیاوریم.

وی اضافه کرد: شرکت ها می توانند در زمینه طراحی و ساخت ماسک، دستگاه ها و محصولات ضد عفونی کننده، نرم افزارهای مدل سازی و شبیه سازی، کیت و دارو ایده های خود را ارائه کنند.

ملکی فر با تاکید بر حمایت از این طرح ها گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بسته های متنوعی از حمایت ها و تسهیلات برای شرکتها در اختیار دارد اما به طور خاص سه نوع خدمت برای این شرکتها را در نظر گرفته است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح نمود: خدمت نمونه سازی یکی از تسهیلات از نوع قرض الحسنه است؛ این خدمت صددرصد هزینه های تحقیق و توسعه تکمیلی روی نمونه های محصول دانش بنیان را در بر می گیرد.

ملکی فر با اشاره به دیگر خدمت صندوق نوآوری برای شرکتهای دانش بنیان که ایده دارند گفت: تسهیلات تولید صنعتی از دیگر خدمات صندوق است که به شرکتها کمک می کند ظرفیت تولیدشان را افزایش دهند یا خطوط تولید جدیدی بنا کنند.

ملکی فر بیان کرد: سرمایه در گردش نوع خدمت دیگری است که تأمین نقدینگی مورد نیاز شرکت اعم از هزینه های تولید، مواد اولیه و …که هزینه های سربار را پوشش می دهد به شرکت ها ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم گام های مؤثری در راستای کنترل بهتر بیماری ویروس کرونا به واسطه شرکتهای دانش بنیان برداریم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1113

به "ارائه تسهیلات به شرکت های دارای ایده مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات به شرکت های دارای ایده مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید