ارائه نسل تازه تلویزیون ها در شرکت آمازون

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت آمازون در کوشش برای فراوری و انبوه سازی تلویزیون های خود بوده که طی این جهت در رقابت با شرکت های LG و Samsung است.

ارائه نسل تازه تلویزیون ها در شرکت آمازون

به گزارش خبرنگار ، به نقل از theverge: به گفته اینسایدر، شرکت آمازون قرار است تلویزیون های مارک آمازون را تا ماه اکتبر در ایالات متحده عرضه کند. به نقل از اینسایدر، این تلویزیون ها دارای الکسا، مقدار صفحه نمایش در محدوده 55 تا 75 اینچ هستند و به وسیله گروهی مانند TCL طراحی و فراوری می شوند. اینسایدر می گوید این شرکت بعلاوه در حال توسعه تلویزیونی است که در داخل طراحی شده است، اما تعیین نیست که چه زمانی ممکن است منتشر گردد.

شرکت آمازون در حال حاضر برنامه های زیادی برای این تلویزیون دارد و با Best Buy برای فروش تلویزیون های Toshiba و Insignia که نرم افزار Fire TV آمازون را اجرا می نمایند، همکاری می نماید.

این شرکت یک تلویزیون با مارک AmazonBasics در هند ارائه می دهد که دارای Amazon Fire TV Stick و Amazon Fire TV Cube است و کاربران می توانند این برنامه ها را به تلویزیون وصل نمایند. اما این تلویزیون نو با نام تجاری آمازون می تواند نشان دهد که این شرکت کوشش های موثر خود در زمینه ساخت تلویزیون را برای رقابت مستقیم با تلویزیون های شرکت های عظیم فناوری چون LG و Samsung افزایش می دهد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8360

به "ارائه نسل تازه تلویزیون ها در شرکت آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه نسل تازه تلویزیون ها در شرکت آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید