استان سمنان کوچکترین دغدغه امنیتی ندارد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان از امنیت به مثابه یک نعمت بزرگ یاد کرد و گفت: خوشبختانه در استان سمنان کوچکترین دغدغه امنیتی نداریم.

استان سمنان کوچکترین دغدغه امنیتی ندارد

سید محمدرضا هاشمی ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امروز ترس و هراس دشمنان، پشتیبانی و حمایت مردم از نعمت ولایت است ، پس باید متواضعانه در خدمت مردم بود و برای برطرف مسائل آنان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مردم به راستی، ارباب و ما رعیت هستیم اضافه کرد: ما مکلف هستیم که به حرف مردم گوش داده و در مقابل آنان فروتن باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم به راحتی با مسئولان استان صحبت نمایند توضیح داد: مدیران استان باید بصورت شبانه روزی در سطح استان حضور داشته و به منطقه ها مختلف استان سرکشی نمایند.

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در شرق استان گفت: برای تقویت بخش کشاورزی باید در جهت توسعه مجتمع های گلخانه ای و طرح های آبیاری نوین و نیز پوشش انهار، تلاش کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی در شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش و تلاش کرد تا فرصت های گردشگری استان را بیش از پیش معرفی کنیم.

وی بر ضرورت تقویت واحدهای صنعتی و فراوریی استان تاکید و توضیح داد: باید همه مدیران در جهت برطرف موانع فراوری و اشتغال تلاش نمایند.

هاشمی با بیان اینکه تامین ، توزیع و مصرف سه مولفه بسیار مهم در مقوله آب است اظهار داشت: برای حل معضل کم آبی در استان باید چاره جویی گردد.

استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بومی استان تاکید و عنوان نمود: باید پروژه های عمرانی استان را در صورت امکان و وجود توانمندی ، به پیمانکاران بومی استان واگذار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8548

به "استان سمنان کوچکترین دغدغه امنیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان کوچکترین دغدغه امنیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید