اعزام کادر درمانی نظامی به بیمارستان های انگلیس

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-دولت انگلیس صد ها کادر پزشکی ارتش را به منظور یاری به کارکنان درمانی، روانه بیمارستان های پایتخت این کشور می نماید.

اعزام کادر درمانی نظامی به بیمارستان های انگلیس

به گزارش خبرنگاران، دولت انگلیس صد ها کادر پزشکی ارتش را به منظور یاری به کارکنان درمانی، روانه بیمارستان های پایتخت این کشور می نماید.

به علت افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 و شلوغی بخش های مراقبت ویژه در بیمارستان های انگلیس، مقامات درمانی مدت هاست درباره کمبود نیروی انسانی هشدار می دهند. علاوه بر افزایش شمار بیماران کرونایی، قرنطینه شدن کارکنان، به علت ابتلا به ویروس کرونا یا تماس با بیمار کرونایی نیز به کم شدن شمار کارکنان نظام بهداشت و درمان انگلیس منجر شده است. رسانه ای انگلیسی اعلام کردند ارتش دستکم 350 نفر از نیرو های بخش پزشکی خود را برای جبران کمبود پزشک و کادر درمانی بخش مراقبت های ویژه، روانه بیمارستان های عظیم لندن در شرق و شمال این شهر می نماید.

ایندیپندنت نوشت همچنین ارتش انگلیس 150 نفر دیگر از نظامیان خود را که برای جایگزینی پرستاران و پزشکان، در یاری به بیمارانی که بستری اند، اما حالشان وخیم نیست، اعزام خواهد نمود.

وزارت بهداشت و درمان انگلیس، رسما از ارتش برای یاری به بیماران، درخواست نموده است. به نوشته ایندیپندنت، در روز پنج شنبه این هفته، حدود 15 هزار نفر از کارکنان بیمارستان های لندن، به علت بیماری، غایب بودند که در 60 درصد از موارد، کووید 19 علت غیبت بود. ایندیپندنت نوشت از این تعداد کارکنان غایب در بیمارستان های لندن، 6 هزار و 100 نفر پرستار و 789 نفر پزشک بودند.

به نوشته ایندیپندنت، 32 هزار و 925 بیمار کرونایی بستری اند. به نوشته این روزنامه، رایانامه هایی در دست است که نشان می دهد مقامات درمانی، به علت کمبود نیروی انسانی، از اعضای خانواده بیماران، برای مواردی همچون جا به جایی بیماران و وسایل درمانی در بیمارستان، یاری خواسته اند.

ایندیپدنت نوشت با این که فشار بر بیمارستان های لندن افزایش داشته است، بیمارستان موقت نایتینگیل (Nightingale) در شرق لندن، روز پنج شنبه این هفته فقط 3 بیمار را پذیرفت در حالی که روز دوشنبه که دوباره بازگشایی شد، 64 تخت آماده داشت. به نوشته ایندیپندنت، فشار بر بیمارستان ها در سراسر انگلیس رو به افزایش است و در حالی که در شرایط عادی، برای مراقبت از هر بیمار در بخش مراقبت ویژه، یک پرستار دوره دیده مورد احتیاج است در ماه نوامبر در ازای هر پرستار بخش مراقبت ویژه در بیمارستان های انگلیس، به طور متوسط 3 بیمار بستری بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5797

به "اعزام کادر درمانی نظامی به بیمارستان های انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کادر درمانی نظامی به بیمارستان های انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید