افشارزاده: تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع مهمی نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: در شرایطی که قرار است کمیته حقیقت یابی در خصوص فروش ساختمان کمیته ملی المپیک نظر نهایی را بدهد بهرام افشارزاده این اتفاق را موضوع مهمی نمی داند.

افشارزاده: تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع مهمی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، این روزها علاوه بر بحث به تعویق افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک و تعلیق سه فدراسیون قایقرانی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری، موضوع فروش ساختمان کمیته ملی المپیک نیز حرف و حدیث های بسیار زیادی را به وجود آورده است.

هفته گذشته بود که خبر تشکیل کمیته حقیقت یاب برای فروش ساختمان کمیته ملی المپیک منتشر شد. بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، این موضوع را چندان مهم ندانست و گفت: پس از اظهارات محمود خسروی وفا در نشست خبری قرار شد این کمیته نشست داخلی تشکیل بدهد و موضوع را آنالیز کند.

وی در مورد اینکه گفته می گردد تمامی اعضای حاضر در نشست هیئت اجرایی صورت جلسه را امضا نموده اند و تنها محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک آن را امضا ننموده است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. درضمن این کمیته داخلی است و اصلا موضوع مهمی در این باره وجود ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1960

به "افشارزاده: تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع مهمی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشارزاده: تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع مهمی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید