سال جاری کارکنان چقدر عیدی می گیرند؟

به گزارش مجله بای بلاگ، برآورد های اولیه از این حکایت دارد که دولت در امسال حدود یک میلیون و 78 هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد نمود.

سال جاری کارکنان چقدر عیدی می گیرند؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در ایام پایانی سال موضوع دریافت عیدی و رقم آن برای کارکنان دولت حائز اهمیت است؛ مبلغی که بر مبنای خاصی محاسبه و معمولا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می گردد.

برای امسال طبق آنچه که در بودجه پیش بینی شد، دولت عیدی یک میلیون و 78 هزار تومانی را برآورد نموده بود و البته آخرین پیگیری ها نیز از این حکایت دارد که همچنان این رقم پابرجاست، ولی در نهایت باید هیات دولت رقم عیدی را آنالیز و تصویب کند که معمولا تفاوت چندانی نخواهد داشت.

مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان معین می گردد. براساس ماده (75) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال 5000 است و از سوی دیگر هیات وزیران هر ساله ضریب حقوق را برای مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری معین می نماید و از ترکیب این دو، عیدی کارکنان معین می گردد، ولی در نهایت در روز های پایانی سال هیات وزیران میزان عیدی را آنالیز و رقم آن را نهایی می نمایند.

دولت برای سال آینده نیز حدود یک میلیون و 200 هزار تومان برای عیدی کارکنان پیش بینی نموده است.

عیدی کارکنان از سال 1390 که 350 هزار تومان بود تا امسال که به یک میلیون و 78 هزار تومان امی رسد، حدود 728 هزار تومان افزایش داشته است.

عیدی کارکنان از سال 1390 تا 1399

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 464

به "سال جاری کارکنان چقدر عیدی می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری کارکنان چقدر عیدی می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید