امکان ارائه انواع خدمات دانشگاهی و 40 درصد کلاس های مجازی بعد از کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: بعد از پایان بحران کرونا می توانیم انواع خدمات دانشگاهی و حدود 40 درصد از کلاس ها را به صورت الکترونیکی و مجازی ارائه دهیم.

امکان ارائه انواع خدمات دانشگاهی و 40 درصد کلاس های مجازی بعد از کرونا

سیداحمد هاشمی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره آموزش الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اظهار کرد: بعد از دریافت بخشنامه بلافاصله کمیته پشتیبان را فعال و در گروه آموزشی توسط خود دانشجویان و کمیته پشتیبانی هسته های آموزشی را برای اطلاع رسانی راه اندازی کردیم.

برگزاری آموزش برای کارکنان پشتیبانی آموزش مجازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه نمود: برای آشنایی کارکنان و کارمندان کمیته پشتیبانی چند جلسه آموزشی برگزار گردید و محلی برای استادان و دانشجویانی که شرایط سخت افزاری و نرم افزاری آموزش مجازی را نداشتند، تدارک دیدیم تا بتوانند به راحتی در این سبک آموزشی مشارکت و همراهی داشته باشند.

هاشمی گفت: با توجه به تجربه ای که داشتیم، توانستیم در زمان اندکی کلاس های مجازی را راه اندازی کنیم و یک هفته بعد از شیوع بیماری کرونا دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در کلاس ها حضور داشتند.

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری برای راه اندازی آموزش مجازی هیچ گونه مشکل نداشت و تعدادی از دانشجویان این واحد دانشگاهی به دلیل نداشتن امکانات سخت افزاری با معضلاتی روبرو شدند که آن را با فراهم کردن یک سایت کامپیوتری رفع کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در خصوص تیم پشتیبانی این واحد دانشگاهی در آموزش آنلاین اظهار کرد: افراد این تیم در مرحله اول متشکل از هفت نفر و در مرحله نهایی به 17 نفر افزایش پیدا کرد و در همه ساعات شبانه روز به صورت تلفنی و آنلاین جوابگوی پرسش های دانشجویان و استادان بودند.

هاشمی درباره آموزش الکترونیک و استفاده آن در دانشگاه های دنیا به خبرنگاران گفت: آموزش مجازی از ویژگی های دانشگاه های هزاره سوم است و ما هم می توانیم بعد از خاتمه بحران کرونا انواع خدمات و حدود 40 درصد از کلاس ها را به صورت الکترونیکی ارائه دهیم.

آموزش مجازی هزینه زمانی دانشجو را حذف می نماید

وی گفت: بخش اعظم هزینه های دانشجو هزینه فرصت است که برای آموزش دیدن زمان می گذارد، مانند آموزش های تئوری که دانشجو فرصت و زمان برای حضور در کلاس ها صرف می نماید و در واقع با این شیوه آموزشی می توان بخشی از مسائل دانشجو را از بین برد.

این استاد دانشگاه اضافه نمود: قطعاً در این سبک آموزشی با چالش هایی روبرو خواهیم بود که به مرور رفع می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد یادآور شد: حدود 60 تا 70 درصد دانشجویان این واحد دانشگاهی در کلاس های آموزش مجازی حضور پیدا می نمایند و حضور استادان نیز توسط کمیته پشتیبانی رصد می گردد و به عبارتی 100 درصد استادان مانند روزهای معمول در کلاس ها حضور دارند.

4117/4062/

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1714

به "امکان ارائه انواع خدمات دانشگاهی و 40 درصد کلاس های مجازی بعد از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ارائه انواع خدمات دانشگاهی و 40 درصد کلاس های مجازی بعد از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید