ایمنی فناوری 5G برای سلامت تأیید شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، پنلی از کارشناسان بین المللی اعلام نموده اند فناوری نسل پنجم اینترنت هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد.

ایمنی فناوری 5G برای سلامت تأیید شد

کمیسیون مسئول ارزیابی ریسک های سلامتی انتشار امواج رادیویی یا ICIRP، راهنمای خود را در مورد قرار دریافت در معرض میدان های الکترومغناطیسی که سیگنال های 5G را پوشش می دهند را منتشر نموده است.

طبق اعلام این کمیسیون در برابر فرکانس امواج میلیمتری 5G که از باند 6 گیگاهرتز و بالاتر استفاده می نماید، باید اقدامات محافظتی انجام گردد اما نسخه ای از اینترنت 5G که درآمریکا استفاده می گردد و به زودی در اروپا نیز به کار می رود، از فرکانس پایین تری استفاده می نماید.

دکتر اریک ون رانگن مدیر ICIRP در این باره می گوید: ما می دانیم عده ای از مردم نگران ایمنی 5G هستند و امیدواریم راهنمای آپدیت شده، خیال مردم را آسوده کند.

این راهنما پس از آنالیز کامل تحقیقات علمی، نتایج کارگاه های علمی و فرایند طولانی مشاوره با مردم تهیه شده است.

با وجود آنکه کارشناسان بهداشتی قبلا نیز اعلام نموده بودند فناوری نسل پنجم اینترنت ایمن است، اما بعضی افراد نگران آن بودند که فناوری5G خطراتی برای سلامتی انسان داشته باشد مانند افزایش نرخ تومورهای سرطانی. در راهنمای جدید تایید شده که نیازی نیست مردم نگران تاثیرات5G برسلامت شان باشند.

راهنمای پیشین میدان های الکترومغناطیس 22 سال قبل تهیه شده اند اما این کمیسیون معتقد است این راهنما معتبر است و برای فناوری های جدید مانند 5G فقط نیازمند آپدیت کوچکی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1232

به "ایمنی فناوری 5G برای سلامت تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی فناوری 5G برای سلامت تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید