اینجا کشمیر است ، اقتصاد زخم خورده از کرونا و طبیعتی که آغوش مهربانی گشوده است

به گزارش مجله بای بلاگ، یک سال پس از تسلط هند بر بخش هایی از کشمیر و در شرایطی که اقتصاد این منطقه مسلمان نشین با شیوع کرونا در آستانه نابودی است، بچه ها کشمیری برخلاف دیگر دانش آموزان هندی نگران مدرسه رفتن یا چالش های آموزش آنلاین نیستند.

اینجا کشمیر است ، اقتصاد زخم خورده از کرونا و طبیعتی که آغوش مهربانی گشوده است

به گزارش خبرنگاران، اقتصاد منطقه پرمناقشه کشمیر تحت کنترل هند و عظیم ترین شهر آن سرینگر از یک سال پیش به این سو بین مرگ و زندگی دست و پا می زند. با امنیتی شدن منطقه گردشگران عطای دیدن طبیعت زیبا را به لقایش بخشیدند و شهروندان دیگر نتوانستند با راندن قایق و فروختن گل زندگی شان را بگذرانند. کرونا هم که از راه رسید، گرد مرگ بر شهر پاشیده و همه جا تقریبا تعطیل شد.

در شرایطی که بسیاری از مدارس در هند در کشاکش بازگشایی و تعطیلی هستند و آموزش از راه دور و تدریس آنلاین دارد جای مدرسه واقعی را می گیرد، بچه های کشمیر به دامان طبیعت پناه می برند و در چشم اندازی با پسزمینه کوه های هیمالیا، به حرف ها و آموزه های معلم ها گوش می سپرند. دانش آموزان در مدارس روباز تمام موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت می نمایند و با ماسک بر چهره و حفظ فاصله با دیگران، درس می خوانند. کووید-19 گرچه فاصله بین دانش آموزان دارا و ندار را در سراسر هند آشکارتر نموده اما برای بچه های دره کشمیر داستانی متفاوت رقم زده است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3646

به "اینجا کشمیر است ، اقتصاد زخم خورده از کرونا و طبیعتی که آغوش مهربانی گشوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا کشمیر است ، اقتصاد زخم خورده از کرونا و طبیعتی که آغوش مهربانی گشوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید