بازدید شهردار قرچک از مرکز اورژانس اجتماعی، اهدا زمین جهت ساخت اورژانس اجتماعی از طریق شهرداری

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار قرچک از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی این شهرستان بازدید کرد.

بازدید شهردار قرچک از مرکز اورژانس اجتماعی، اهدا زمین جهت ساخت اورژانس اجتماعی از طریق شهرداری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی، اصغر یوسفی مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری و مهدی رضازاده مدیر روابط عمومی شهرداری از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی شهرستان قرچک بازدید کرد.

اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در این بازدید ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده از طریق این مرکز، شهردار را در جریان عمده موارد و موضوعات مورد رسیدگی اورژانس اجتماعی شهرستان قرار داد.

وی ضمن تشکر از اختصاص زمین جهت ساخت مرکز اورژانس اجتماعی از طریق شهردار قرچک در منطقه پوئینک، گفت: اورژانس اجتماعی یکی از مراکزی است که برای حل مسائل مردم از طریق دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی راه اندازی شده است و این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی ( مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن 123و تیم سیار اورژانس است.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک هم در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های اجرا شده با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مسائل و ناهنجاری های خانواده ها تا حد ممکن، بر حمایت مدیریت شهری از بهزیستی و اهدا زمین جهت ساخت مرکز اورژانس اجتماعی برای ارتقا و توسعه امکانات این مجموعه تاکید کرد.

وی اورژانس اجتماعی را که متولی مداخلات خانوادگی و اجتماعی از قبیل کودک آزاری، جلوگیری از خودکشی، معلول آزاری و .... است را در شرایط کنونی جامعه و آسیب های اجتماعی ناشی از شرایط خاص کشور و به ویژه استرس های ناشی از بیماری کرونا یک ضرورت برشمرد.

شهردار قرچک در انتها ضمن اهدا لوح سپاس به کارکنان این مرکز از زحمات مشاورین و کارکنان این مجموعه در دریافت صبورانه مراجعات و ارجاع موارد به متخصصین و پیگیری دلسوزانه تا حصول نتیجه مطلوب قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8304

به "بازدید شهردار قرچک از مرکز اورژانس اجتماعی، اهدا زمین جهت ساخت اورژانس اجتماعی از طریق شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار قرچک از مرکز اورژانس اجتماعی، اهدا زمین جهت ساخت اورژانس اجتماعی از طریق شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید