بازسازی ساختمانی در مشهد برای فارسی زبانان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهدگفت: عملیات بازسازی ساختمان موسسه فرهنگی هنری کشور های فارسی زبان (آیتا) به اتمام رسید.

بازسازی ساختمانی در مشهد برای فارسی زبانان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، امیر سیاوش حجازی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهدگفت گفت: ساختمان آیتا در نزدیکی چهارراه دکترا و در خیابان ابن سینا قرار گرفته است. شرایط ساختمان پیش از عملیات دارای ایرادات اساسی بود به طوریکه آسیب های بصری، فرسودگی ها، ترک ها، الحاقات و مداخلات تنها بخشی از کار بود که فعالیت بازسازی را سخت می کرد.

وی اضافه کرد : شرایط ساختمان به نوعی بود که تقویت پی آن ضروری بود و فرسودگی بنا و سقف شیروانی مشهود بود به طوریکه سقف جمع آوری و دوباره ایجاد شد.

  • دستاورد آیتا، گسترش ارتباطات بین المللی مشهد در حوزه فارسی زبانان جهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهدادامه داد: عملیات بازسازی این ساختمان 30 فروردین سال جاری شروع شد و انتهای مرداد ماه به خاتمه رسید و آماده تحویل به معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد به عنوان بهره بردار است.

حجازی بیان نمود: این طرح شامل 400 متر مربع در دو طبقه است. در این پروژه بنا به طرح مشاور از المان های سنتی استفاده شده و اصالت ساختمان های ایرانی در آن مشهود است که حتی نوع باز و بسته شدن درب ها و چوب کاری ها بیان کننده این سیاست کاری است.

/ز. ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2889

به "بازسازی ساختمانی در مشهد برای فارسی زبانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمانی در مشهد برای فارسی زبانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید