باز هم قیمت خودرو در بازار به دست دارندگان خودرو و سایت ها افتاد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و تصمیم گیری برای تعطیلی 10 روزه سراسری در سطح کشور که از روز گذشته (شنبه) شروع شده است، پس از شروع فعالیت های رسمی بازار خودرو، مجدد این صنف هم همچون سایر مشاغل تعطیل شده و مانند ایام تعطیلات نوروز، دارندگان و صاحبان خودرو با قیمت های دلخواه، خودرو خود را آگهی می نمایند.

باز هم قیمت خودرو در بازار به دست دارندگان خودرو و سایت ها افتاد

به گزارش ایسنا، همانطور که در ایام دو هفته ای تعطیلات نوروز، دارندگان خودرو باتوجه به تعطیلی نمایشگاه های فروش خودرو و مراکز رسمی، مشخص کننده قیمت برای خودروهای در اختیار خود شده بودند؛ اکنون نیز با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده و تعطیلی بسیاری از مشاغل غیرضرور که بازار رسمی خودرو هم از جمله آن هاست، قیمت رسمی در بازار خودرو قابل ارائه نیست.

اما آنالیز سایت های خرید و فروش نشان می دهد که نسبت به هفته گذشته در پی اظهارات رئیس شورای رقابت مبنی بر تصمیم گیری بر افزایش قیمت خودروها برای سه ماهه اول امسال، بازار پس از چندین ماه تکان خورد و کمی افزایشی شد؛ اکنون نیز به نسبت هفته گذشته به سبب اینکه قیمت ها به دست خود مشتریان (خریدار و فروشنده) افتاده است، انتظار می رود که کمی بالاتر باشد. اما آنچه که مشهود است، قیمت ها در همان محدوده و کانال قیمت های رسمی اعلام شده توسط اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در هفته گذشته با نوسان افزایشی و گاها کاهشی، آگهی شد.

براساس آنالیز آگهی های ثبت شده در چند سایت خرید و فروش خودرو، در گروه محصولات پرتیراژ و پرتقاضا گروه صنعتی ایران خودرو، سمند LX در محدوده 193 تا 195 میلیون تومان، سمند سورن بین 230 تا 239 میلیون تومان، دنا در کانال 270 میلیون تومان، دناپلاس مابین 298 تا 310 میلیون تومان، پژو 405 GLX بنزینی حدود 187 تا 191 میلیون تومان، پژو پارس از 233 تا 245 میلیون تومان، پژو 206 تیپ مابین 197 تا 210 میلیون تومان و تیپ 5 آن حدود 258 تا 263 میلیون تومان، رانا 205 تا 209 میلیون تومان و راناپلاس در کانال 220 میلیون تومان برای فروش قیمت گذاری شده اند.

همچنین در محصولات گروه سایپا نیز، پراید 111 حدود 130 میلیون تومان، پراید 132 حدود 116 تا 188 میلیون تومان، تیبا از 123 تا 131 میلیون تومان، تیبا 2 از 136 تا 142 میلیون تومان، سلینا در کانال 140 میلیون تومان و کوییک حدود 142 تا 149 میلیون تومان مشخص قیمت شده اند.

لازم به تاکید مجدد است که این قیمت ها طی آنالیز آگهی های متفاوت فروش ثبت شده در سایت های مختلف بوده و قیمت رسمی بازار اعلام شده توسط اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، به سبب تعطیلی واحدها، نیست.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6946

به "باز هم قیمت خودرو در بازار به دست دارندگان خودرو و سایت ها افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم قیمت خودرو در بازار به دست دارندگان خودرو و سایت ها افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید