با این ترفند های آرایشی 10 سال جوان می شوید

به گزارش مجله بای بلاگ، شما می توانید با یک آرایش و میکاپ زیبا و تخصصی چهره خود را جوان تر نشان دهید.

با این ترفند های آرایشی 10 سال جوان می شوید

جوانی نهایت زیبایی است، مردم در سراسر دنیا سعی می نمایند با پیری مقابله نموده و از روش های مختلفی جوان تر به نظر برسند. در این راستا برای داشتن چهره زیبا، سالیانه میلیون ها دلار خرج می نمایند. جراحی های زیبایی مختلف، رژیم های غذایی خاص یا کمتر خندیدن به منظور محو کردن خط لبخند، تنها چند کار معمول در سراسر دنیا است که انسان ها برای زیباتر شدن خود انجام می دهند. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع ترفندهای آرایشی که جوان می نماید می پردازیم.

استفاده از پرایمر

شما باید از یک پرایمر بر پایه سیلیکون برای پر کردن خطوط و منافذ پوست تان بهره ببرید. پرایمر در واقع زیرساز پوست است و باعث می گردد پوست صاف و یکدستی داشته باشید. علاوه بر این پرایمر ماندگاری آرایش شما را بیشتر می نماید و از آنجایی که بر پایه سیلیکون است نرم نمایندگی زیادی ایجاد خواهد نمود.

استفاده از فوندیشن سبک

فوندیشن مناسب و طبیعی انتخاب کنید تا پوست تان سنگین نشده و خفه نگردد. شما باید از یک فوندیشن متناسب با رنگ پوست خود بهره ببرید. درصورتی که پوست گرمی دارید از تن ها زرد و درصورتی که پوست سردی دارید به سمت تن های سرد بروید و با پوست خنثی می توانید از هر دو استفاده نمایید.

کانتور کردن صورت

برنزر و یک کانسیلر تیره تر از لحاظ استراتژیک تاریکی و زاویه ایجاد می نماید. بهتر است در قسمت هایی که می خواهید عمق ایجاد کنید از یک برنزر بهره ببرید. مثلا برای هایلات کردن بینی، بالای پیشانی درصورتی که پیشانی بلندی دارید، زیر گونه و زیر فک و چانه نقاطی هستند که با تاریک کردن و ایجاد زاویه می توانند چهره شما را زیباتر نشان دهند. با استفاده از کانسیلر روشن می توانید نقاطی از صورت خود را برجسته تر نشان دهید.

محو کردن و بِلِند کردن کانتور

بعد از ایجاد کانتور بر روی صورت، باید آن را به صورت حرفه ای ترکیب و محو کنید. اگر مرز این خطوط معین باشد چهره شما را خشن تر نشان خواهد داد. برای این کار بهتر است از یک برس سرگرد استفاده نموده و به صورت دورانی آن را ترکیب کنید.

اهمیت ابروها در چهره

سعی کنید نقاط خالی ابرو خود را با مداد یا سایه ابرو پر کنید. به هیچ وجه برای ابرو خود کادر نکشید زیرا چهره شما را مصنوعی نشان می دهد. ابروها را بیش ازاندازه تیره نکنید، بهتر است از رنگی بهره ببرید که دو درجه از موهای خود روشن تر باشد.

چشم های زیبا

آرایش مژه ها یکی دیگر از موارد است که در جوان سازی چهره شما تأثیر می گذارد. با فر مژه مژه هایتان را فر نموده و رو به بالا کنید. از ریمل های مشکی و حجم دهنده بهره ببرید. بهتر است از سایه های بسیار ملایم و متناسب با پوست بهره ببرید. سایه های تیره با رنگ های جیغ چهره شما را پیرتر نشان می دهد.

رژلب های براق و لایت

بهتر است برای آرایش لب های خود از رنگ های نود و بسیار ملایم بهره ببرید. در صورت تمایل تنها یک برق لب به لب های تان بزنید. استفاده از رنگ های تیره و قرمز پررنگ می تواند سن شما را بیشتر نشان دهد.

رژ گونه ملایم

از رژ گونه های تیره دوری کنید. رنگ رژ گونه تان صورتی مایل به قرمز باشد تا صورت شما را مجذوب کننده تر و جوان تر نشان دهد. برای استفاده از این رژ گونه ها از یک برس سرگِرد و حرکت دورانی آهسته بر روی پوست خود استفاده نمایید. بر روی صورت خود خطوط و مرز را معین نکنید و سعی کنید آن را محو نمایید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب دندان هایی به سفیدی مروارید با خوردن این خوراکی ها را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8777

به "با این ترفند های آرایشی 10 سال جوان می شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ترفند های آرایشی 10 سال جوان می شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید