برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی اطلاع داد.

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی

به گزارش روابط عمومی سمپاد، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سمپاد با همکاری فرهنگستان زبان وادب فارسی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان(به عنوان مجری )، سومینجشنواره ملی فردوسی را با موضوع آشنایی با مفاخر ایرانی و تقویت گرایش به زبان و ادب فارسی به عنوان زبان مشترک(بیانیه ارزش ها- سندتحول بنیادین آموزش و پرورش)، ویژه دانش ­آموزان متوسطه، معلمان و دانش آموختگان مدارس استعدادهای درخشان ، در سال تحصیلی 1400- 1399، در سطح مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور برگزار می­ کند.

یاوری گفت: اجرای این جشنواره به عنوان یک اقدام پژوهش محور قلمداد می گردد که در بستر فضای مجازی و مبتنی بر پوشش ساحت های تعلیم و تربیت، اجرایی خواهد شد و انتظار بر این است که در سال جدید با پیوستن فرهنگیان و دانش آموختگان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور به جمع مخاطبین این جشنواره، استقبال بیشتری از این رویداد صورت پذیرد.

رئیس سمپاد گفت: اهداف این برنامه، شناسایی مجموعه ها و هسته های فعال علمی-ادبی در سراسر کشور است که با ارائه این الگو، زمینه پژوهش و نوآوری برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6437

به "برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید