بهرمن: از جوانان کم نام و نشان تالو در آینده بیشتر می شنوید، امیدوارم برای اولین بار قهرمان شویم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: نفرات جوان خوبی در لیگ برتر حضور دارند و قطعا از این جوانان بی نام ونشان در آینده بیشتر خواهیم شنید.

بهرمن: از جوانان کم نام و نشان تالو در آینده بیشتر می شنوید، امیدوارم برای اولین بار قهرمان شویم

علیرضا بهرمن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد رجحان تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس مقابل هیئت همدان و پاس ناجا بیان کرد: مسابقات هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو از حساسیت خاصی برخوردار بود، به خصوص اینکه حریف ما در هفته چهارم تیم پاس ناجا، قهرمان فصل گذشته مسابقات بود. با توجه به رجحان ما مقابل پاس ناجا در دور رفت، این تیم در میدان حاضر شده بود تا حداقل در تالو از ما نتیجه بگیرد و بازی را به سود خود سرانجام دهد.

وی اضافه کرد: با وجود این شرایط و با برنامه ریزی مسئولان تیم دانشگاه آزاد توانستیم این تیم را مقتدرانه و در تالو با نتیجه 4 بر یک و در ساندا 6 بر 3 و در مجموع 10 بر 4 شکست دهیم. نتیجه این ملاقات برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم با تداوم این فرایند ابتدا فینالیست و برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر ووشو شویم.

سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد در مورد ترکیب این تیم گفت: خدا را شکر در تالو تیم جوانی داریم و از نفرات جوان در ترکیب خود استفاده می کنیم. این نفرات را نیز از مسابقات انتخابی تیم ملی که آبان ماه در البرز برگزار گردید، انتخاب کردیم. کمتر کسی فکر می کرد با این تیم نتیجه بگیریم و مقابل پاس ناجا به رجحان دست پیدا کنیم.

بهرمن در مورد تاثیرات لیگ در تیم ملی گفت: نفرات جدیدی مانند مهدی اخلاق عالی و محمد علی خرازیان تالوکارانی هستند که از لیگ ووشو به تالو ایران معرفی شدند و قطعا این نفرات می توانند در آینده ملی پوش و برای ایران افتخارآفرینی نمایند. انصافا برگزاری لیگ تاثیرات زیادی روی فرایند رو به رشد تالو ایران داشته است. نتیجه برگزاری منظم لیگ را در مسابقات جهانی بزرگسالان در شانگ های چین با کسب مدال طلای محمد علی مجیری در فرم نان دائو دیدیم.

وی توضیح داد: مدال طلای مجیری نتیجه برنامه ریزی دقیق فدراسیون ووشو برای تالو است و یکی از این برنامه ریزی ها نیز برگزاری منظم لیگ است که از داخل آن بازیکنی مانند مجیری بیرون آمد. نباید فراموش کنیم فدراسیون ووشو روی تیم های پایه نیز نظر مثبت و خوبی دارد و مجیری یکی از نفراتی است که در رده های پایه نیز پیروز به کسب مدال شده است. قطعا از جوانان بی نام ونشان در آینده تالو ایران بیشتر خواهیم شنید.

مربی تیم تالو رده های پایه با تاکید بر تاثیر لیگ روی تای چی گفت: مربیان ما در گذشته روی تای چی نظر نداشتند. تای چی یکی از رشته های بسیار حساس و سخت در ووشو است که برای فدراسیون جهانی نیز مهم است. خدا را شکر در تای چی نیز نفرات جوانی را در لیگ دیدیم که در آینده می توانند برای تیم ملی تاثیرگذار باشند.

بهرمن اظهار داشت: مهدی اخلاق عالی یکی از این بازیکنان است که متولد 80 است و با توجه به شرایط سنی خود می تواند در آینده در تای چی و تالو مثمرثمر باشد. اگر برنامه ریزی بهتری در آینده برای تای چی انجام گردد، در آینده در این فرم نیز می توانیم مانند نانچوان و نان دائو که پیروز به کسب مدال آسیایی و جهانی شدیم، نتیجه بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 246

به "بهرمن: از جوانان کم نام و نشان تالو در آینده بیشتر می شنوید، امیدوارم برای اولین بار قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرمن: از جوانان کم نام و نشان تالو در آینده بیشتر می شنوید، امیدوارم برای اولین بار قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید