بچه ها رکورددار مسابقه کتابخوان مرا بخوان در استان فارس

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، با اتمام زمان مسابقه کتابخوان مرا بخوان، تمامی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره بررسی شد؛ این در حالی است که قریب به 300 ویدئو معرفی کتاب توسط اعضای کتابخانه های عمومی در استان فارس و دیگر استان های کشور به جشنواره ارسال شده است.

بچه ها رکورددار مسابقه کتابخوان مرا بخوان در استان فارس

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

از میان آثار ارسالی 185 اثر که شرایط جشنواره به درستی در آنها رعایت شده بود، توسط دبیرخانه مسابقه واقع در اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس داوری و ارزیابی شد.

دقت در انتخاب کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده، خلاقیت در شیوه معرفی و استفاده از ایده های خلاقانه دارای اولویت امتیازدهی بود که براساس آن برگزیدگان معرفی و از آن ها تقدیر خواهد شد.

این مسابقه از جمله برنامه های کتابخانه های عمومی فارس ویژه گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود که با انتشار فراخوان از نیمه دی ماه تا ابتدای اسفند سال گذشته برگزار گشت و به دلیل شیوع کرونا در کشور و ضرورت ترویج کتابخوانی در ایام قرنطینه، بخش دوم این مسابقه ویژه ایام کرونا تا انتهای فروردین ماه برگزار گشت.

علاقه مندان در این رویداد کتاب های مدنظر خود را در قالب ویدئوهای یک دقیقه ای معرفی و از طریق برنامه اینستاگرام و با هشتگ مسابقه ارسال می کردند.

در بازه زمانی تعیین شده درحدود 300 فایل ویدئویی از سوی گروه های سنی مختلف در صفحات اینستاگرام منتشر شد که بیشترین مشارکت مربوط به گروه سنی کودک بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2283

به "بچه ها رکورددار مسابقه کتابخوان مرا بخوان در استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها رکورددار مسابقه کتابخوان مرا بخوان در استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید