تجلیل از آتش نشانان برتر شیرازی

به گزارش مجله بای بلاگ، همزمان با هفت مهر روز آتش نشان، در مراسمی از خدمات آتش نشانان برتر مجموعه شهرداری شیراز قدردانی شد.

تجلیل از آتش نشانان برتر شیرازی

به گزارش خبرنگار از ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در مراسم بزرگداشت روز آتش نشان گفت: آتش نشانان شیرازی پارسال بیش از 15 هزار عملیات انجام دادند.

محمدهادی قانع با بیان اینکه در 7 ماه گذشته شیوع بیماری کووید 19 از کیفیت خدمات این مجموعه نکاسته است، ادامه داد: از جمله اقدامات سازمان در چند ماه گذشته کاهش زمان رسیدن به محل حادثه با افزایش ایستگاه و پایگاه های عملیاتی آتش نشانی، افزایش نیرو های انسانی، افزایش تجهیزات انفرادی و عملیاتی، تهیه طرح های عملیاتی از جمله طرح جامع اطفاء حریق، توانمند سازی منابع انسانی، ایجاد نرم افزار و افزایش توان عملیاتی است.

قانع با اشاره به جذب و استخدام 158 نیروی جدید آتش نشان در خردادماه سال جاری، بیان نمود: با توجه به شیوع کرونا، علاوه بر تدوام امر آموزش، آموزش ویژه آتش نشانان جدید نیز دنبال شد.

او ادامه داد: برای کاهش تعداد حوادث در سطح این کلانشهر، اقدام به تهیه طرح های عملیاتی در قالب شهر ایمن شد که خوشبختانه با آموزش های امینی و کارشناسی هایی که در حال اجرا است، پیروز به کاهش 15 درصدی حوادث در سال گذشته نسبت به سال 97 شدیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد سازمانی بین سازمان های شهرداری شیراز اطلاع داد و افزود: سال جاری برای اولین بار پیروز به دریافت دو گواهی نامه استاندارد جهانی ایزو شدیم.

در انتها این مراسم، علاوه بر قدردانی آتش نشانان برتر، از تجهیزات خریداری شده و طرح جامع آتش نشان داوطلب رونمایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4328

به "تجلیل از آتش نشانان برتر شیرازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از آتش نشانان برتر شیرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید