ترافیک نیمه سنگین به علت بارش برف در محورهای شمالی تهران

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بارش برف و کولاک در محورهای شمیرانات، آزادراه پردیس و محور قدیم تهران - جاجرود و بروز ترافیک نیمه سنگین در این مسیرها خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین به علت بارش برف در محورهای شمالی تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ در خصوص آخرین شرایط جی و ترافیکی محور های مواصلاتی به تهران بزرگ گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک در محور های شهرستان شمیرانات (لواسانات) و همچنین آزادراه پردیس و محور قدیم تهران - جاجرود جریان دارد که باعث ترافیک نیمه سنگین در این محور ها شده است.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه بارش برف در محور های جنوبی استان از صبح قطع شده، به استقرار تیم های گشتی پلیس اشاره و شرح داد: مأموران پلیس راه تهران بزرگ در حال امدادرسانی به خودرو هایی که دچار نقص شده اند هستند. همچنین مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و کنترل زنجیر چرخ از جمله موارد دیگری است که در دستورکار مأموران است.

خادم با تأکید بر این مطلب که رانندگان باید از عجله و شتاب پرهیز کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند، از آن ها درخواست کرد به هیچ عنوان از خط اضطرار عبور نکنند، چرا که با توجه به برف روبی و عملیات راهداری، سطح باند اضطرار دارای لغزندگی است.

وی گفت: داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ برای تردد در معابر کوهستانی و برفگیر الزامی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 498

به "ترافیک نیمه سنگین به علت بارش برف در محورهای شمالی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین به علت بارش برف در محورهای شمالی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید