ترامپ: به ایرانی ها گفتم بعد از انتخابات همه چیز سخت تر خواهد شد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا نوشت : رئیس جمهوری امریکا بار دیگر مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات 2020 ایران برای انعقاد توافقی جدید با وی تماس خواهد گرفت.

ترامپ: به ایرانی ها گفتم بعد از انتخابات همه چیز سخت تر خواهد شد

دونالد ترامپ، ادعا کرد: من به آنها گفتم که تا پس از انتخابات صبر نمایند اما تأکید کردم که پس از انتخابات همه چیز سخت تر خواهد شد. به آنها گفتم که تا پس انتخابات صبر نمایند چراکه الان نمی توانند توافق نمایند. اگر جوی خواب آلود پیروز گردد، به بهترین توافق ممکن می رسند. از سوی دیگر جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات امریکا هم مدعی شد که جمهوری اسلامی به داشتن مواد لازم برای ساخت بمب اتمی نزدیک تر شده است! وی گفت: امریکا منزوی شده است. متحدان مان کارهایشان را به تنهایی پیش می برند. سیاست اول امریکا باعث انزوای امریکا شده است. وی با بیان این ادعا که ایران به داشتن مواد لازم برای ساخت بمب نزدیک تر شده است، افزود: کره شاقتصادی بمب و موشک های بیشتری در اختیار دارد. ما در شرایطی هستیم که متحدان مان رسماً می گویند که نمی توانند روی ما حساب نمایند.

در خبر دیگری اعلام شد: وزارت دادگستری امریکا یک شهروند ایرانی را به دلیل آنچه که دور زدن تحریم های امریکا خوانده شد، به 23 ماه حبس محکوم نموده است. وزارت دادگستری امریکا روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای گفت که سید سجاد شهیدیان 33 ساله را به اتهام انجام تراکنشات اقتصادی مغایر با تحریم های اعاقتصادی علیه ایران به 23 ماه حبس محکوم نموده است.اریکا مک دونالد، دادستان امریکایی در این خصوص گفته است: آقای شهیدیان مؤسس و رئیس یک شرکت خدمات اقتصادی بود که روش هایی برای دور زدن تحریم های امریکایی که به طور قانونی علیه ایران اعمال شده بودند، اتخاذ نموده بود. چنین اقداماتی مجرمانه است و منافع امنیت ملی را به خطر می اندازد.

2323

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4618

به "ترامپ: به ایرانی ها گفتم بعد از انتخابات همه چیز سخت تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به ایرانی ها گفتم بعد از انتخابات همه چیز سخت تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید