کوشش برای فراوری دارو به اولویت اصلی مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، سرعت بخشیدن به تحقیقات در خصوص داروها و واکسنهای مربوط به کروناویروس در اولویت تلاشهای سازمان بهداشت جهانی برای مهار شیوع ویروس کرونا در چین است.

کوشش برای فراوری دارو به اولویت اصلی مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شد

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، تیم پیشرفته ای از سازمان بهداشت دنیای سازمان ملل متحد امروز در پکن حاضرند. آنها قصد دارند تا درباره خود ویروس و همچنین واکنش بی سابقه چین اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

پزشکان و دیگر کارکنان مراقبت های بهداشتی که در برابر شیوع ویروس کرونا در چین مبارزه می نمایند ، هیچ درمان خاصی برای استفاده در برابر این ویروس جدید ندارند. اکنون آنها یافتن سطح مناسب پاسخ ایمنی برای از بین بردن ویروس بدون تنظیم سایر مسائل است. چین تا به امروز بیش از 1000 کشته و 40000 مورد بیماری داشته است که اکنون COVID-19 نامیده می گردد.

در سایر دنیا کمتر از 400 مورد بیماری تأیید شده است. معین این که کدام بیماران در بدترین شرایط قرار دارند یا کدام بیماران امکان بهبودی دارند بسیار سخت است. ماه گذشته دکتر جروم لیس و تیم وی اولین بیمار کانادا را در مرکز علوم پزشکی Sunnybrook در تورنتو معالجه کردند. این مرد در دهه 50 سالگی بود و بهبود پیدا کرد.

لیس با اشاره به این مرد گفت: پس از بستری شدن بیماران به تدریج بهبود پیدا کردند و در نهایت علائم آنها کاملاً رفع شد. من فکر می کنم این داستان باید برجسته گردد و توجه کنیم که فراوری دارو و درمان بسیار مهم تر از اشاعه خبرهای خطرناک است. کرونا از نظر چگونگی ارائه آن بسیار شبیه به آنفلوانزا است و با این وجود تفاوت اساسی این است که ما آنتی ویروسی نداریم که بتواند واقعاً مورد استفاده قرار گیرد.

بر همین اساس است که این روزها بسیار مهم است که فراوری دارو ولویت اصلی در مبارزه با ویروس کرونا محسوب می گردد. افزون بر دارو تجهیزات پزشکی بسیاری مهم محسوب می شوند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1354

به "کوشش برای فراوری دارو به اولویت اصلی مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای فراوری دارو به اولویت اصلی مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید