تماشاگر نابینایی که دوربین ها را به خودش خیره کرد (فیلم)

به گزارش مجله بای بلاگ، حضور یک تماشاگر نابینا بین افرادی که برای دیدن بازی فوتبال به ورزشگاه آمده بودند، سوژه رسانه ها شد.

تماشاگر نابینایی که دوربین ها را به خودش خیره کرد (فیلم)

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، افراد معلول به واسطه شرایط خاص جسمانی خود با افراد عادی تفاوت هایی دارند و با توجه به اینکه همه لوازم زندگی برای افراد سالم ساخته شده بسیاری از اوقات برای انجام امور خود با مشکل روبرو هستند.

در کشور های مختلف برای رفاه حال معلولان تمهیداتی را فراهم می نمایند تا آن ها هم بتوانند همچون افراد سالم امور روزمره خود را پیش ببرند که نمونه هایی از این تمهیدات را می توان در ایران نیز مشاهده کرد؛ هرچند تا رسیدن کشور ما به استاندارد های لازم برای معلولان راستا زیادی باقی مانده است.

در این میان بعضی از اقدامات را نمی توان برای بعضی از افراد معلول فراهم کرد؛ برای مثال حتی اگر تمام تمهیدات و تسهیلات لازم برای حضور معلولان نابینا در ورزشگاه ورزشی فراهم گردد، آن ها نمی توانند بازی فوتبال را با چشمان خود به نظاره بنشینند و می توان گفت حضورشان برای دیدن بازی در ورزشگاه بی معنا است. اما هواداران فوتبال معلول نیز همچون دیگران علاقه دارند که برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه ها بروند.

حضور یک معلول نابینا در ورزشگاه ورزشی برای دیدن بازی تیم محبوبش سوژه رسانه ها شده است.

چیزی که بر جذابیت این موضوع می افزاید این است که دوست فداکار مرد نابینا بازی فوتبال را جزء به جزء برای دوستش روایت می نماید و او را نیز در هیجان بازی سهیم می نماید.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید حضور این معلول نابینا را به تصویر کشیده و نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب نموده است.

تعداد بازدید : 185

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5818

به "تماشاگر نابینایی که دوربین ها را به خودش خیره کرد (فیلم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگر نابینایی که دوربین ها را به خودش خیره کرد (فیلم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید