تمرکز بر برطرف موانع فراوری در برنامه های استانداری

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - استاندار تهران می گوید یکی از برنامه های اصلی استان تهران تمرکز بر برطرف موانع فراوری است.

تمرکز بر برطرف موانع فراوری در برنامه های استانداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه بازدید از واحدهای فراوریی شهریار که طی اولین سفر کاری خود انجام شد گفت: با توجه به شعار سال که حمایت از فراوری، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها است ضروری می باشد که امر مهم و حیاتی حمایت از فراوری کنندگان با قدرت صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از فراوریی ها وظیفه همه دستگاه ها است اضافه نمود: مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تهران در راستای تأمین تسهیلات و حمایت و پشتیبانی از فراوریی ها نهایت کوشش و حمایت را خواهند داشت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی استان تهران تمرکز بر برطرف موانع فراوری است اعلام کرد: ایجاد اشتغال و بسترسازی از مهم ترین عوامل دیگر است که باید نسبت به آن توجه ویژه وجود داشته باشد.

منصوری در خصوص ایجاد فرصت های شغلی در استان تهران توضیح داد: با توجه به زیرساخت های مناسب صنعتی و با یاری به واحدها و فعال شدن تمام ظرفیت ها، شاهد برطرف بخشی از مشکل اشتغال خواهیم بود و همه دستگاه ها از جمله حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند تا قدم های مؤثری برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8546

به "تمرکز بر برطرف موانع فراوری در برنامه های استانداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز بر برطرف موانع فراوری در برنامه های استانداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید