تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - الکامپ 26 که سال گذشته به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده و مقرر شده بود از تاریخ 18 تا 21 تیرماه امسال برگزار گردد، بار دیگر به علت قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز کرونایی، به زمان دیگری موکول شد.

تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد

به گزارش ایسنا، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، الکامپ 2020، مقرر بود سال گذشته برگزار گردد اما چندین بار به علت کرونا به تعویق افتاد و در نهایت الکام استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت آپ ها) از 29 دی ماه تا 2 بهمن 1399 و البته به صورت آنلاین برگزار گردید. با وجود این، سازمان نظام صنفی رایانه ای خاطرنشان کرد که نمایشگاه الکامپ تهران، امسال از تاریخ 18 تا 21 تیرماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد و نظارت ستاد کرونا، برگزار می گردد.

در حالی که به علت نامشخص بودن شرایط شیوع کرونا در کشور، اختلاف نظراتی هم درباره برگزاری الکامپ در این بازه تاریخی وجود داشت، در نهایت امروز ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ خاطرنشان کرد در حالی که الکامپ 1400 به منظور توسعه فضای کسب وکار و بر اساس تقاضای شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعلاوه با هدف ارائه خدمات و محصولات مقابله با کرونا به وسیله شرکت ها و استارت آپ ها قرار بود از تاریخ 18 تا 21 تیرماه امسال برگزار گردد، براساس شیوه نامه های بهداشتی و با توجه به قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری نمایشگاه الکامپ به زمان دیگری موکول شده است و تاریخ نو برپایی نمایشگاه، متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

این در حالی است که پیش از این، حسین اسلامی- رئیس هیأت مدیره نصر تهران، گفته بود: با توجه به شرایط کرونایی موجود، در الکامپ 1400 در پی یک نمایشگاه پر ازدحام همانند سال های گذشته نیستیم. علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، خواستار برگزاری نمایشگاهی کاملا تخصصی هستیم. در بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ به اجرای دستورالعمل های بهداشتی توجه ویژه ای می گردد و کوشش شده است تعداد بازدیدکنندگان و شرکت های حاضر در محل نمایشگاه به طور دقیقی مدیریت گردد.

او با اشاره به مرجعیت ستاد ملی مقابله با کرونا در برپایی نمایشگاه گفته بود: اگر شرایط قرمز گردد، باتوجه به توافقاتمان با شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران، الکامپ به زمان دیگری موکول می گردد. بنابراین اگر شرکت ها وارد فاز غرفه سازی شوند و نمایشگاه به تعویق بیفتد، غرفه ها به همان حالت باقی می ماند تا ستاد کرونا دستور برگزاری را مجددا صادر کند. شرکت هایی که وارد فاز غرفه سازی شده باشند، متضرر نمی شوند و نمایشگاه بعد از خروج از شرایط قرمز، برگزار می گردد.

محمدجواد قنبری- معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران هم با اشاره به شرایط نارنجی شهر تهران و احتمال قرمز شدن مرکز و تاثیر آن در برگزاری نمایشگاه الکامپ گفته بود: مجوز وزارت بهداشت برای برپایی نمایشگاه تخصصی در شرایط زرد و نارنجی را داریم. ارتباطی با ستاد ملی کرونا گرفته ایم تا با توجه به شرایط جلو رویم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7826

به "تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید