تکذیب واگذاری شرکت معادن زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر روابط عمومی شرکت معادن زغال سنگ کرمان گفت: واگذاری تمامی شرکت معادن زغال سنگ به بخش خصوصی را تکذیب می کنم. این شرکت فقط به زیرمجموعه یک صندوق برای عرضه کالاهای خود در بورس کالای ایران وارد شده است و اقدامات اخیر شرکت هم این امر را تسهیل می کند.

تکذیب واگذاری شرکت معادن زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، اکبر سلطانی اظهار کرد: ورود زغال سنگ به تابلوی بورس برای تمامی پرسنل، مجموعه شرکت و کرمان منفعت بسیاری دارد. باید زحمات بسیاری برای آن کشیده شود که با تلاش مسئولان و دست اندرکاران در حال انجام است.

اکبر سلطانی ادامه داد: برخی کارگران در اعتراض به واگذاری 3 معدن در شهرستان های زرند، کوهبنان و راور به بخش خصوصی اجتماع صنفی داشتند که این اجتماعات با دخالت مسئولان استانی و محلی و مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان به دور از کمترین حاشیه جمع آوری شد.

معادن زغال سنگ کرمان از سال های دور یکی از منابع بزرگ درآمدی و اشتغالزایی بین مردم استان محسوب می شده و اقتصاد 3 شهرستان بزرگ زرند، کوهبنان و راور به صورت مستقیم وابسته به این معادن بوده است. این معادن به عنوان یکی از صنایع و معادن پیروز در توسعه استان در دوره ای با رکود روبرو شد. در سال جهش تولید با برنامه ریزی دولتمردان، می توان بر روزگار سرد این معادن انتها داد و در راستای توسعه، صنعتی زیان ده را به سوددهی رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2004

به "تکذیب واگذاری شرکت معادن زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب واگذاری شرکت معادن زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید