جنگ جنگ تا پیروزی!

به گزارش مجله بای بلاگ، طاهر شیخ الحکمایی، هنرمند پیشکسوت عرصه مجسمه سازی که در روزهای کرونایی و با شرکت در پویش مشاهنر کوشش دارد به زبان هنر و با خلق آثار هنری، فرهنگ خانه نشینی و استفاده از ماسک را ترویج کند، معتقد است که کلام هنرمندان محبوب و شناخته شده می تواند در فرهنگ سازی بسیار موثر باشد.

جنگ جنگ تا پیروزی!

این هنرمند در گفت وگویی با خبرنگاران درباره تاثیر هنر بر فرهنگ سازی عمومی در ایام کرونا با تاکید بر اینکه هنرمندان می توانند در فرهنگ سازی بسیار موثر باشند، اظهار کرد: گفته ها و توصیه های هنرمندانی که برای مردم شناخته شده اند و از محبوبیت برخوردار هستند بسیار نافذ است.

او یادآور شد: وقتی که هنرمندان به زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می نمایند و خودشان نیز به این موارد عمل می نمایند، می توانند نقش بسیار موثر و تاثیر غیرمستقیمی بر باور عمومی داشته باشند.

شیخ الحکمایی درباره عملکرد هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در این زمینه نیز اظهار کرد: در این مدت نمایشگاه های زیادی به صورت مجازی و حقیقی با موضوع کرونا برگزار گردید و بعضی هنرمندان نیز به صورت فردی در این زمینه آثاری خلق کردند که در نوع خودشان تاثیرگذار بودند.

این هنرمند پیشکسوت در سرانجام سخنان خود بار دیگر از مردم خواهش کرد که تا آنجایی که می توانند در خانه بمانند و پروتکل های لازم بهداشتی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3597

به "جنگ جنگ تا پیروزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جنگ تا پیروزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید