جهادگران خوزستانی مشکل آبگرفتگی 7 منطقه اهواز را حل کردند ، 2 منطقه همچنان درگیر است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس مجمع جهادگران استان خوزستان گفت: در روز های اول آبگرفتگی، 9 منطقه از اهواز درگیر مسائل مربوط به فاضلاب گرفتگی بودند که به همت جهادگران توانستیم مشکل 7 منطقه را حل کنیم.

جهادگران خوزستانی مشکل آبگرفتگی 7 منطقه اهواز را حل کردند ، 2 منطقه همچنان درگیر است

زاهد ممبنی، رئیس مجمع جهادگران استان خوزستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد فعالیت های این مجمع در مناطق آبگرفته اهواز گفت: گروه های جهادی متشکل از دانشجویان، طلاب و جهادگران مردمی از روز اول بارندگی و شروع آبگرفتگی در اهواز فعالیت خود را شروع کردند و همچنان مشغول کار هستند.

ممبنی با بیان اینکه تمامی این جهادگران اهوازی هستند، اضافه نمود: روز های اول آبگرفتگی 9 منطقه از اهواز درگیر مسائل مربوط به فاضلاب گرفتگی بودند و به همت جهادگران توانستیم مشکل 7 منطقه را حل کنیم و به پاکسازی این مناطق بپردازیم اما اکنون فقط 2 منطقه از اهواز با این مسئله گریبانگیر هستند و علت آن، این است که در این مناطق حجم آبگرفتگی بسیار زیاد است. هر چند که از حجم این آبگرفتگی نسبت به روز های اول کاسته شده است.

بیشتر بخوانید:

  • از سیل تا سیل / خوزستانی ها به کجا پناه ببرند؟
  • بانک جهانی اوایل دهه 80 اعتبار کلانی را به برطرف مشکل فاضلاب اهواز اختصاص داد / این اعتبارات در شهرستان هزینه نشد

رئیس مجمع جهادگران استان خوزستان با اشاره به فعالیت جهادگران در مناطق مذکور برای برطرف مشکل آبگرفتگی اهوازی ها اضافه نمود: جهادگران در این مناطق به تمیزکاری و پاکسازی، تخلیه آب و قرار دادن پمپ در مناطقی که شرایط حادتری دارند، پرداخته اند البته این جهادگران اقدام به توزیع بسته های غذایی در سه وعده نیز نموده اند و به ضدعفونی مناطق پاکسازی شده هم پرداختند.

وی ادامه داد: فعالیت این جهادگران در اهواز تا زمانی ادامه دارد که مشکل آبگرفتگی شهرستان به طور کامل برطرف گردد. در صورتی که احتیاج به نیروی جهادی بیشتری برای فعالیت در مناطق آبگرفته داشته باشیم در قالب فراخوانی این موضوع را مطرح خواهیم کرد، اما این فراخوان مختص نیرو های جهادی خوزستان خواهد بود و احتیاج به اعزام نیرو از خارج استان نیست.

رئیس مجمع جهادگران استان خوزستان اعلام کرد: ارگان های مختلف با مجمع جهادگران استان خوزستان همکاری خوبی دارند و تجهیزات خود را در اختیار ما قرار داده اند تا با استفاده از ظرفیت نیرو های جهادی، مشکل آبگرفتگی اهواز را برطرف کنیم. ناگفته نماند که پایه و اصل کار برطرف مشکل آبگرفتگی اهواز را نیرو های جهادی انجام می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 132

به "جهادگران خوزستانی مشکل آبگرفتگی 7 منطقه اهواز را حل کردند ، 2 منطقه همچنان درگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهادگران خوزستانی مشکل آبگرفتگی 7 منطقه اهواز را حل کردند ، 2 منطقه همچنان درگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید