حریف استقلال در پی ریبری، گومیس در الهلال می ماند

به گزارش مجله بای بلاگ، باشگاه الهلال عربستان که در انتظار بازگشت جووینکوی ایتالیایی به فوتبال اروپاست تا برای جذب فرانک ریبری کوشش کند.

حریف استقلال در پی ریبری، گومیس در الهلال می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سعودی اسپورت، الهلالی ها در پی راهی برای جدایی جووینکو هستند و احتمال بازگشت این بازیکن به ایتالیا و توافق با باشگاه مونزا در لیگ دسته دوم این کشور قوت گرفته است به ویژه پس از جدایی ماریو بالوتلی از مونزا. بر این اساس گفته می گردد جووینکو در الهلال نمی ماند و این باشگاه در پی انتخاب جانشین ستاره ایتالیایی خواهد بود.

رسانه ها در حالی از انتقال جووینکو به مونزا خبر می دهند که بعضی گزارش ها پیش از این از حضور فرانک ریبری فرانسوی در الهلال حکایت داشت. ستاره سابق بایرن مونیخ قرارداد خودش را با فیورنتینا تمدید ننموده و می خواهد به تیم مونزا بپیوندد که مالکیت آن بر عهده سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان و نخست وزیر اسبق ایتالیا است.

در صورت بازگشت جووینکو به مونزا این باشگاه امکان جذب ریبری را نخواهد داشت و این در حالی است که الهلال مایل است هافبک 38 ساله فرانسوی را به جای ستاره ایتالیایی جذب کند.

بن نافل رئیس باشگاه الهلال می تواند دستمزد بهتری به ریبری پرداخت کند و صورت زخمی مشهور فوتبال را به خدمت بگیرد، هرچند ستاره اسبق بایرن عملکرد درخشانی در این فصل نداشته و در 30 بازی فصل گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده است.

در صورت انتقال ریبری به الهلال، هافبک سرشناس فرانسوی می تواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این تیم را برابر استقلال همراهی کند.

خبر دیگر درباره باشگاه الهلال این است که پس از حدس های فراوان پیرامون ادامه همکاری با بافتیمبی گومیس فرانسوی سرمربی نو الهلال تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن گرفت.

به نوشته روزنامه المیدان الریاضی عربستان، ژاردیم سرمربی پرتغالی نو الهلال که روز چهارشنبه هفته جاری وارد ریاض می گردد فیلم بازی های این تیم را دیدن نموده و تصمیمات لازم در مورد بازیکنان فعلی بعلاوه مهره های مورد احتیاج را اتخاذ نموده است.

بر این اساس ژاردیم به مسئولان باشگاه الهلال اعلام نموده مایل است گومیس در این تیم حفظ گردد و با جدایی این بازیکن مخالفت نموده است.

وی بعلاوه خواهان حفظ گوستاو کویلار بازیکن کلمبیایی الهلال شده و احتیاجهای خودش برای جذب بازیکنان نو را به مسئولان باشگاه اعلام نموده است.

بر این اساس به نظر می رسد ماندن گومیس در الهلال قطعی شده و این بازیکن می تواند آبی پوشان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال ایران همراهی کند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7655

به "حریف استقلال در پی ریبری، گومیس در الهلال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف استقلال در پی ریبری، گومیس در الهلال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید