حضور بدون ماسک اون در مراسم عظیم اجرای ژیمناستیک، عکس

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز دوشنبه گزارش داد، رهبر این کشور تماشاچی یک اجرای گروهی از حرکات ژیمناستیک به مناسبت گرامیداشت هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم موسوم به حزب کارگران، به رغم اجرای کمپین سراسری مقابله با شیوع ویروس در این کشور بوده است.

حضور بدون ماسک اون در مراسم عظیم اجرای ژیمناستیک، عکس

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبر این کشور روز یکشنبه در محل ورزشگاه موسوم به ورزشگاه May Day (روز کارگر) در شهر پیونگ یانگ در مراسم اجرای عظیم بازی ها و حرکات هنری تحت عنوان هدایت عظیم حضور پیدا کرد.

این اجراها که در آنها ده ها هزار نفر نمایش حرکات ژیمناستیک و پایکوبی هماهنگ را به صورت گسترده اجرا می نمایند، یک ابزار تبلیغاتی مهم برای کره شمالی ضمناًً تمرکز بر تحسین رهبران آن است.

به نظر می رسد نمایش های این ماه با هدف تقویت وحدت داخلی در مواجهه با چالشهای متعدد، از جمله کمپین ادامه دار مقابله با شیوع کروناویروس، ویرانی های برجای مانده از طوفانها و مسائل مالی ناشی از تحریمهای جهانی برگزار شده اند.

در تصاویر منتشر شده از رسانه های دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون و دیگر شرکت نماینده ها بدون ماسک در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

کیم جونگ اون همچنین در محل خانه فرهنگ 25 آوریل در مرکز پیونگ یانگ همراه با شرکت نمایندگان در رژه نظامی شنبه در میدان کیم ایل سونگ در مقابل دوربین عکاسان ایستاد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: کیم جونگ اون در این موقعیت اظهار کرد این انتظار و باور را دارد که افسران و مردان پایدار و قابل اعتماد نیروهای مسلح انقلابی ما بی حد و مرز به کشور وفادار باشند.

از جمله مقامهایی که او را در این جلسه عکس برداری همراهی کردند ری پیونگ چون، معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران و پاک جونگ چون، رئیس ستاد کل ارتش خلق کره بودند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4736

به "حضور بدون ماسک اون در مراسم عظیم اجرای ژیمناستیک، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بدون ماسک اون در مراسم عظیم اجرای ژیمناستیک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید