حضور لژیونرها و بازیکنان باتجربه برگ برنده اسکووچیچ است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است عملکرد تیم ملی مقابل هنگ کنگ رضایت بخش نبود اما با حضور لژیونرها می توان به آینده امیدوار بود.

حضور لژیونرها و بازیکنان باتجربه برگ برنده اسکووچیچ است

محمود کلهر در گفت وگو با پانا، درباره پیروزی ایران مقابل هنگ کنک در مرحله برگشت مقدماتی جام دنیای قطر گفت: به نظرم تیم ملی مقابل هنگ کنک محک خوبی خورد، خیلی خوشحالم که اولین دیدار ایران با تیم هنگ کنک بود و در اولین بازی با عراق یا بحرین بازی نداشتیم. البته گلی که مقابل هنگ کنک خوردیم اصلا نشانه خوبی نبود و این نگرانی را به وجود آورد که مقابل عراق و بحرین هم به همین راحتی گل می خوریم.

وی ادامه داد: به نظرم باید این نقیصه برای بازی های بعدی برطرف شود، به خصوص مقابل بحرین که میزبان این مسابقات است و امتیاز میزبانی دارد، بنابراین باید تیم ما با هوشکمک کامل مقابل این تیم ظاهر شود و بازیکنان هم به درستی برنامه های تاکتیکی اسکووچیچ را در میدان پیاده کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد عملکرد فنی بازیکنان مقابل هنگ کنک اظهار کرد: در نیمه اول با وجود اینکه تیم ایران مالکیت توپ را در اختیار داشت اما کمتر صاحب موقعیت برای گلزنی می شد، گل اولی هم که ایران به ثمر رساند روی ضعف دروازه بان هنک کنگی و خلاقیت فردی بازیکن ما شکل گرفت. البته شرایط در نیمه دوم تغییر کرد، تیم شاداب تر به میدان آمد و از طریق شوت از راه دور تیم ایران به گل رسید. جناحین هم عملکرد خوبی داشتند و تعویض های اسکووچیچ مناسب بود و باعث شد به قدرت تهاجمی تیم کمک کند.

کلهر نام کرد: به نظرم نقطه ضعف تیم ایران گلی بود که از طریق بازیکن هنک کنگی به ثمر رسید. بازیکنان باید در بازی های بعدی هوشیارتر عمل کنند و با آرامش بیشتر و یارگیری در برابر حریف مقابل دو تیم عراق و بحرین پیروز میدان شوند.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران با اشاره به نبود بازی های تدارکاتی گفت: در بازی اول و گلی که از هنگ کنک خوردیم نشان داد نبود بازی های تدارکاتی چقدر به تیم آسیب زده است و اگر قبل از شروع مسابقات بازی تدارکاتی داشتیم قطعا خط دفاعی تیم بهتر و هماهنگ تر بود. البته هم تیم های حاضر در این مسابقات چنین شرایطی دارند و با کمترین بازی تدارکاتی به میدان آمدند و این مشکل مختص به تیم ملی ایران نیست، به هر حال همه دنیا درگیر کرونا هستند . به نظرم حضور بازیکنان لژیونر و باتجربه برگ برنده تیم ماست. ضمن اینکه بازی اول تیم ملی مقابل هنگ کنگ به نوعی تدارکاتی محسوب می شد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان لژیونر اظهار کرد: به نظرم بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند، نشاط همیشگی را نداشتند. در لیگ قهرمانان مهدی طارمی، سردار آزمون عملکرد خیلی بهتری داشتند و از این بازیکنان توقع بیشتری می رفت. البته شاید بازی اول و خستگی، همچنین آب و هوای شرجی و زمین بازی روی عملکرد آنها تاثیر گذاشت. امیدوارم تیم ملی بتواند به جام دنیای صعود کند، اما ما توقع بیشتری از بازیگنان لژیونر داریم و حساب بیشتری هم روی آن ها باز کردیم.

کلهر نام کرد: بازی اول خوب بود اما اقتداری که از تیم ملی سراغ دارم، در این بازی شاهد آن نبودیم. البته شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران و بازیکنان زیاد است، حضور وحید هاشمیان و کریم باقری هم در کنار او به موفقیت تیم کمک می کند، این کادر فنی بی ادعاست و بازیکنان هم آن ها را قبول دارند. امیدوارم در بازی های بعدی قدرتمندتر ظاهر شوند و برنامه های تاکتیکی اسکووچیچ را به درستی انجام بدهند. در این شرایط شانس پیروزی و صعود به جام دنیای بالا می رود.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازی مقابل بحرین اظهار کرد: بازیکنان ما باید بدانند مقابل بحرین همیشه مسائل حاشیه ای وجود دارد. از طرفی بحرینی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ دارند اما بازیکنان ما باید به این مسائل کاملا بی توجه باشند و تنها به اجرا کردن برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم فکر کنند. بازیکنان نباید اسیر حاشیه سازی بحرینی ها شوند. ما بهترین نفرات را در ترکیب خود داریم که می توانند از هر دفاعی عبور کنند اما اگر اسیر حواشی شویم کار سخت خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان باید از همان دقایق نخست فشار بیاورند، عرب ها در خط دفاعی دچار مشکل هستند و همین موضوع می تواند ما را مقابل آن ها به گل برساند. البته باید حونامان به ضد حملات باشیم تا درگیر ضدحملات تیم های عربی نشویم. آنها سرعت بالایی دارند در ضدحمله دارند. بازیکنان ما باید بدون توجه به زمین بازی و آب و هوا فقط برای رسیدن به پیروزی تلاش کنند. درست است که زمین شرایط خوبی ندارد اما در ایران هم شرایط زمین ها خیلی خوب نبود و بازیکنان ما به این مسائل عادت دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7961

به "حضور لژیونرها و بازیکنان باتجربه برگ برنده اسکووچیچ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور لژیونرها و بازیکنان باتجربه برگ برنده اسکووچیچ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید