حمله به دکل های مخابراتی در انگلیس به دنبال شایعه ای درباره شیوع کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، سفیر ایران در انگلیسی در مطلبی گفت که به دنبال شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر شیوع ویروس کرونا به وسیله مخابرات نسل پنجم، حملاتی علیه دکل های مخابراتی در انگلیس به وقوع پیوسته است.

حمله به دکل های مخابراتی در انگلیس به دنبال شایعه ای درباره شیوع کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت: در چند شب اخیر حملاتی به دکل های مخابراتی در شهرهای لیورپول، بیرمنگام، بلفاست و منچستر انگلیس اجرا شده است که برای پلیس اثبات شده که مرتکبین، این حملات را بدلیل انتشار شایعه ای که شیوع ویروس کورونا را به مخابرات نسل پنجم ربط داده است، انجام داده اند. این شایعه را چند سلبرتی، بازیگر، فوتبالیست و چهره تلویزیونی در صفحات خود در شبکه های اجتماعی دامن زده اند! یکی از این افراد وودی هارلسون هنرپیشه معروف آمریکایی است که بیش از 2 میلیون نفر صفحه او در اینستاگرام را دنبال می نمایند. وزارت ارتباطات انگلیس این شایعه را تکذیب نموده است و حالا به گزارش روزنامه تایمز شبکه های اجتماعی تصمیم دارند برای مقابله با این شایعه برنامه هایی روشنگرانه فراوری و منتشر نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1763

به "حمله به دکل های مخابراتی در انگلیس به دنبال شایعه ای درباره شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به دکل های مخابراتی در انگلیس به دنبال شایعه ای درباره شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید