خبرنگاران آموزش و پرورش تالش 420 تبلت دانش آموزی تهیه کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، آستارا - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش گفت: 420 تبلت با مشارکت خیران و از محل منابع دولتی برای تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی تهیه و تحویل داده شده است و این شهرستان، بالاترین میزان تامین این وسیله را در استان دارد.

خبرنگاران آموزش و پرورش تالش 420 تبلت دانش آموزی تهیه کرد

سید مرتضی مختاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: 2 هزار معلم، مدیر، معاون، نیروی اداری، خدماتی و غیره در آموزش و پرورش شهرستان تالش فعالیت می نمایند و به دلیل بازنشسته شدن 200 نفر کوشش می کنیم با دریافت سهمیه به وسیله سهمیه آزمون استخدامی و فارغ التحصیلان مراکز دانشگاه فرهنگیان و سوادآموزانی که در شرایط استخدام قرار دارند، کمبود را جبران کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی هفته معلم گفت: برخلاف سال های گذشته که بزرگترین جشن روز معلم استان را در شهرستان تالش در سالن تختی با حضور همکاران و خانواده های آنان برگزار می کردیم، متاسفانه سال جاری به دلیل شرایط خاص کرونا امکان برگزاری جشن وجود ندارد.

وی افزود: برنامه های این هفته را در فصای مجازی متمرکز خواهیم کرد و از همه مدیران خواسته شده تا برنامه های گرامیداشت هفته معلم را در بستر برنامه شاد و در گروه های دانش آموزی پایه ریزی و اجرا نمایند و از معلمان نمونه طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فرمانداری تجلیل خواهد شد.

آموزش و پرورش تالش 37 هزار دانش آموز دارد و برای جلوگیری از شیوع ویروس عالمگیر کرونا، کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7074

به "خبرنگاران آموزش و پرورش تالش 420 تبلت دانش آموزی تهیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش تالش 420 تبلت دانش آموزی تهیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید