خبرنگاران ابلاغ اعتبار100 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان های سراسر کشور

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران - خبرنگاران - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص و توزیع اعتبار 100 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان های سراسر کشور خبر داد.

خبرنگاران ابلاغ اعتبار100 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان های سراسر کشور

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهراله رخشانی مهر با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه به ارتقای کیفیت مهارت آموزی در میان دانش آموزان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات موجود و اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع به منظور تحقق شعار هر دانش آموز، یک مهارت و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در میان دانش آموزان طی اقدامی جهادی از سوی سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس اعتباری برای توسعه این امر و کمک به فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در دستور کار قرار گرفت.

وی از تخصیص100میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های سراسرکشور خبر داد و گفت: با اهتمام ویژه و هماهنگی های انجام شده برای تامین اعتبار یاد شده، این مبلغ در استان ها توزیع و قابل دسترسی است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس بر تجهیز هنرستان ها با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده تاکید کرد و افزود: این اعتبار صرفا برای همین منظور بوده و برای برنامه دیگری نباید مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1534

به "خبرنگاران ابلاغ اعتبار100 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان های سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابلاغ اعتبار100 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان های سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید