خبرنگاران اتاق بازرگانی سنندج بیش از 10 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، سنندج - خبرنگاران - مسوول مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: پارسال 10 هزار و 672 نفر ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی در استان به همت اتاق بازرگانی برگزار شد.

خبرنگاران اتاق بازرگانی سنندج بیش از 10 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بیان امین نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 21 دوره آموزشی تخصصی با 6 هزار و 832 نفر ساعت برای فعالان اقتصادی استان در سال گذشته توسط مرکز آموزش اتاق بازرگانی سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 10 دوره عمومی برای متقاضیان کارت بازرگانی طی سه هزار و 840 نفر ساعت آموزش سال گذشته در استان برگزار شد، اضافه کرد: انجام سه بازدید میدانی و آموزش کاربردی از کارخانه های تولیدی استان با حضور یک هزار و 24 نفر از دیگر اقدامات اجرا شده در سال گذشته است.

مسوول مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج یادآور شد: جابجایی ارزی، نحوه برگشت ارز و سامانه نیما، مطالعات فنی و اقتصادی در معادن، آموزش پروژه های حفاری و آتش کاری در معادن و ثبت سفارش و رفع تعهدات ارزی از جمله عناوین دوره های آموزشی برگزار شده است.

امین نژاد تاکید کرد: از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده شامل رفع تعهدات ارزی، امور گمرکی و ترخیص کالا، برپایی نمایشگاه و مدیریت آن، روش های اسانس گیری و ساخت پیوند گیاهان دارویی است.

وی گفت: آموزش فروشندگی، صفر تا صد صادرات، مدیریت بسته بندی، نحوه تنظیم اظهارنامه اقتصادیاتی و اصول تجارت با کشور ترکیه از دیگر عناوین آموزش های ارائه شده در استان است.

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در بین اتاق های سراسر کشور پیروز به کسب رتبه نخست شد که طی مراسمی با حضور معاونت امور استان ها و رییس موسسه آموزش و پژوهش اتاق ایران با اهدای لوح سپاس از مدیر این مرکز تجلیل به عمل آمد.

اسناد تاریخی نشان می دهند که پیشینه راه اندازی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج به سال 1311 هجری شمسی بر می گردد که این نهاد صنفی در این سال با عنوان اتاق تجارت سنندج شکل گرفت.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کمک به ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار و توسعه در بخش های اقتصادی استان از طریق مطالعه، برنامه ریزی، اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره و اجرای سیاست های جذب و تشویق و توسعه سرمایه گذاری را وظیفه ذاتی خود می داند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2093

به "خبرنگاران اتاق بازرگانی سنندج بیش از 10 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق بازرگانی سنندج بیش از 10 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید