خبرنگاران بیمار روستایی با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، بوشهر-خبرنگاران- رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان گفت: بیمار بدحال روستایی که در مناطق صعب العبور باغ تاج ارم دشتستان زندگی می کند توسط بالگرد اورژانس هوایی 115 استان بوشهر به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد.

خبرنگاران بیمار روستایی با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد

به گزارش دریافتی از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان به نقل از شبانکاره اضافه نمود : بالگرد اورژانس 115 استان بوشهر از زمان شیوع کرونا تا به امروز برای اولین بار در دشتستان جهت اعزام یک بیمار مرد 31 ساله از بخش ارم در مناطق روستایی باغ تاج به پرواز درامد .

وی اظهارداشت : بیمار دارای بیماری زمینه ای و با علایم مسمومیت که به دلیل عدم تعادل و تاری دید و همراه با سر گیجه بوده که به دلیل عدم راه ارتباطی مناسب درخواست بالگرد از اورژانس 115 بوشهر داده شد و به پرواز درآمد.

شبانکاره شرح داد : ساعت 8:40 صبح امروز به دلیل نداشتن پد بالگرد در شهرستان با رییس اداره امور ورزش و جوانان شهرستان هماهنگی های لازم جهت نشست بالگرد 115 در زمین چمن استادیوم تختی شهر برازجان انجام شد.

وی گفت : پس از نشست بالگرد 115 ،بیمار با آمبولانس پایگاه شهری شماره یک به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شد.

شبانکاره گفت : در این پرواز کاپیتان بهادری و کاپیتان حسینی به عنوان تیم پروازی و خدارحم نویدکیا به عنوان تیم پزشکی پروازی و آقایان مصیب باغنده و حسن زکی در پایگاه شهری یک ما را همراهی و یاری کردند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر حال عمومی بیمار رضایت بخش است و در سلامت به سر می برد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4744

به "خبرنگاران بیمار روستایی با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمار روستایی با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید