ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین، پلمب یک واحد اقامتی متخلف

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/قزوین در پی اعلام میراث فرهنگی قزوین درخصوص ممنوعیت پذیرش مسافر از سوی واحدهای اقامتی رسمی در تاریخ 12 اسفند 98، مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین از ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی و نیمه رسمی استان نیز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین، پلمب یک واحد اقامتی متخلف

علیرضا خزائلی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به دلیل مقابله با شیوع کرونا در استان و حفظ سلامت شهروندان، پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی غیر رسمی و نیمه رسمی استان اعم از مدارس، خانه های معلم، سراهای ورزش، مهمان سراهای ادارات و زائرسراها تا اطلاع ثانوی نیز ممنوع شد و ضمن لغو رزروهای قبلی باید پروتکل های بهداشتی و ایمنی به طور کامل در این واحدها رعایت شود.

مدیر کل میراث فرهنگی اظهار کرد: همچنین پیرو مصوبه کمیته فضاهای گردشگری و ورزشی استان ایجاد کمپ های مسافرتی و برپایی چادر در محیط پارک ها و فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد.

وی یادآور شد: استان قزوین همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در همه ایام سال به ویژه ایام نوروز بوده که با اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم وغلبه براین ویروس دوباره پذیرای همه گردشگران از سراسر کشور و کشورهای خارجی خواهیم بود.

پلمب یک واحد اقامتی متخلف در قزوین

خزائلی در ادامه گفت: علی رغم ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافرجدید تا اطلاع ثانوی به واحدهای اقامتی بر اساس مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، متاسفانه طی شبانه روز گذشته (16 اسفند) شاهد پذیرش مسافر توسط یک واحد اقامتی در قزوین بودیم که با اقدام به موقع ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت شرایط کنونی عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی در تاسیسات گردشگری قابل اغماض نبوده و مشاهده هرگونه تخلف و سرپیچی از قوانین برابر با پلمب و تعلیق پروانه بهره برداری واحد متخلف خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: نظارت و پایش مستمربر نحوه رعایت دستورالعمل های ابلاغی و نکات بهداشتی وایمنی در تاسیسات گردشگری سطح استان توسط ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت مستمر در حال انجام است و با واحدهای متخلف قطعا برخورد قانونی خواهد شد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1081

به "ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین، پلمب یک واحد اقامتی متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین، پلمب یک واحد اقامتی متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید